“God mat”

Bestill på internett
Vurdert som nr. 32 av 459 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Sushi, Asiatisk, Burmesisk
Anmeldt 30. mars 2019

Tenkte å prøve denne restauranten etter bra omtale,var fire kamerater på byen. Bestilte scampi med diverse tilbehør ,maten kom etter en stund og smakte veldig bra. Et minus er at de ikke tilbyr glutenfrie alternativ av øl så vi endte opp med hvitvin. Desserten bestod av is med flambert banan, fint pyntet og gode smaker. Lokalet kan virke kjølig pga grønnfargen på veggen men ellers var servicen god og hyggelig personale.

1  Takk, 155OddmundH

Anmeldt 30. mars 2019 via mobile enheter

Vi spiste sushi .Byens beste faktisk fem beste vi har spist noensinne. Fin service ok pris. Vi kommer helt sikkert tilbake .

Takk, svenjarles
Anmeldt 9. mars 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Sushien var spesielt god. Veldig koselige ansatte og rask servering. Rent og fint.

Takk, Kaja V
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Deilig sushi og asiatisk mat servert i hjemmekoselig atmosfære. Betjeningen er alltid smilende, prisene er ok og beliggenheten meget bra!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, gbh190479
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Maten var god, men noe stive priser. Venninnen min skulle bestille litt ekstra sushi, men ved en misforståelse fikk hun 6 ganger så mye! Kelneren tilbydde ikke å avslag i prisen.. Dette var veldig urimelig!

Men bortsett fra det er det verdt å ta turen.

Takk, 777magnhildv

Reisende som så på Mandalay Sushi & Burmese, så også på

Har du vært i Mandalay Sushi & Burmese? Del dine erfaringer!