“Tradisjonell burmesisk mat”

Kjøkken: Sushi, Asiatisk, Burmesisk
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god satay; ein tradisjonell rett frå Burma. Hyggelig personell, behagelig atmosfære og god service. Kan trygt anbefalast!

Takk, Ken Heine B

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste 3 ulike typer utrolig god sushi her (etter kelnerens anbefalinger). Faktisk en av de bedre jeg har smakt. Grei pris og en svært hyggelig betjening. Kommer gjerne tilbake.

Takk, HegeHusby
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og herlig betjening. Greie priser, vi kommer gjerne igjen. Lokalet litt kjedelig for en helaften, men for en rask middag eller lunsj er det helt ok. Ekstra pluss for super service.

Takk, Moon_norway
Anmeldt 19. juli 2020

Det var veldig god mat og service. Menyen var veldig stor og det var mer enn nok sitteplasser. Alle likte maten

Takk, NorskTurist2
Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Dette stedet er helt ok. Grei nok mat, men så kjedelig. Hvor ble det av Burmesisk mat på menyen ? Blanding av Indisk, thai, sushi og burmesisk mat. Kun rendyrket burmesisk hadde kanskje fungert bedre. Interiøret var krise. Hyggelige folk som jobbet der. Føltes mere som en kafé og ikke restaurant.

Dato for besøk: juni 2019
3  Takk, StardustStiggy

Reisende som så på Mandalay Sushi & Burmese, så også på

Har du vært i Mandalay Sushi & Burmese? Del dine erfaringer!