“Very good value ☺️”

Kjøkken: Sushi, Asiatisk, Burmesisk
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og ekstremt hyggelige betjening

Spiste friterte mix til forrett og red curry og kylling til hovedrett

2  Takk, LasseJ672

Anmeldt 5. juli 2021

God mat og rask, hyggelig service. Riktig pris i forhold til opplevelsen. Godt utvalg i menyen. Anbefales.

Takk, 106vidarb
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Det beste med denne restauranten er de gode smakene. Dette er god mat. Det både smaker godt og ser godt ut. Veldig hyggelig betjening. Her får du mye god mat for under 200 kroner. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, Fossi2016
Anmeldt 19. desember 2020

Sushien smakte veldig godt og det var rask servering. Ikke lokale for en romantisk middag for to, men sjarmerende likevel, i byens koseligste gate.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 1vivianns
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Jeg var her med familien min for å spise lunsj. Maten var veldig god, og det var sitteplasser både inne og ute. Det eneste jeg fant negativt var lokalet innendørs, og at maten kom unaturlig fort

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Othilie M

Reisende som så på Mandalay Sushi & Burmese, så også på

Har du vært i Mandalay Sushi & Burmese? Del dine erfaringer!