“Helt ok mat”

Kjøkken: Amerikansk, Norsk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 12. november 2018

Jeg hadde hørt mye om denne restauranten, og hadde således høye forventninger. Men maten var ikke noe spesiell. Den smakte på ingen måte vondt, men ikke akkurat noe å skrive hjem om. Maten var noe tam, kjedelig og smakløs. Salt- og pepperkverna fikk virkelig kjørt seg på hele langbordet denne kvelden. Anbefaler IKKE å spise middag på denne restauranten dersom du skal ut en kveld i Bergen.

1  Takk, Matglad1987
Silje C, Marketing Manager på Kitchen & Table Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker selvsagt at maten skal være langt mer enn bare "helt ok", så det må vi bare beklage. Gi oss gjerne en tilbakemelding også når du er i restauranten, så skal vi gjøre alt vi kan for å tilpasse krydder og smak etter dine ønsker. Det er ingenting vi ønsker oss mer enn superfornøyde gjester. Send gjerne en mail til bergen@kitchenandtable.no om du allikevel finner ut at du skal besøke oss igjen, så skal vi gjøre det vi kan for å gi dere den matopplevelsen dere burde fått første gang :-)

Markedsansvarlig

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Alltid fornøyd med vårt årlige besøk hos Kitchen & Table. Flott interiør som skaper en koselig stemning. Nydelig utsikt over Vågen og Bryggen. Kjempehyggelige servitører. Og ikke minst utsøkt mat!

K&T Meat Marked var en smaksbombe, rett og slett nydelig! Flott også at barna kan få halve porsjoner, og morsomt med fritert «blekksprut»-pølse. Slikt gjør barna glad!

Vi gleder oss til neste besøk!

1  Takk, KennethO547
Silje C, Marketing Manager på Kitchen & Table Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Kjære Kenneth.

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Det gleder oss stort :-D Ekstra kjekt å se at også barna var fornøyde.

Vi gleder oss også til dere kommer på neste besøk :-)

Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Hadde reservert bord, men kom ca 30 min før vi skulle. Fikk utdelt et bord med fin utsikt (etter eget ønske). Dessverre for oss var det VELDIG høylytte gjester i lokalet som gjorde at vi måtte rope over bordet til hverandre. I tillegg måtte vi vente i ca 1 time før vi fikk maten. Servitøren glemte helt av oss og kom ikke bort til bordet en eneste gang før vi ville betale.
Veldig skuffet over besøket og kommer ikke hit igjen. Maten var veldig god og trekker litt opp, men servicen var ikke sånn den burde.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Line Marie W
Silje C, Marketing Manager på Kitchen & Table Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2018

Hei Line Marie.

Beklager at opplevelsen din hos oss ikke ble som forventet. Det er dessverre ikke alltid så lett å styre støynivået til andre gjester, men vi burde uansett ha levert mat i rimelig tid, og fulgt dere opp underveis. Det gleder oss å se at maten i det minste sto til forventningene, og vi håper dere ombestemmer dere og gir oss en sjanse til. Velkommen! :-)

Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, god atmosfære, ypperleg service og flott utsikt! Kitchen & Table har alt du treng for ein vellykka kveld med nydeleg mat ilag med familie og venner.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Amathiilde
Silje C, Marketing Manager på Kitchen & Table Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mai 2018

Kjære Amathiilde.

Tusen takk for en fantastisk fin tilbakemelding. Det gleder oss stort :-D Hjertelig velkommen tilbake til nok en vellykket kveld med familie og venner :-)

Anmeldt 20. mars 2018

Koselig atmosfære med utsikt utover Vågen i Bergen. Hyggelig betjening. Litt tid før maten ble servert, men verdt å vente på maten. God vinanbefaling. Maisbrødet er fantastisk, finnes i maken. Alltid like fornøyd når jeg har vært her.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Nina H W
Silje C, Manager på Kitchen & Table Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2018

Kjære Nina.

Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding. Det gleder oss stort :-) Vi beklager at det tok litt tid før maten ble servert, og skal sjekke opp i det med kjøkkenet. Hjertelig velkommen tilbake!

Reisende som så på Kitchen & Table Bergen, så også på

Har du vært i Kitchen & Table Bergen? Del dine erfaringer!