“Dyrt og dårlig”

Kjøkken: Amerikansk, Norsk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Vi skulle kose oss og hadde sett frem til en bedre middag i hotellets restaurant. Maten kom fort og litt for fort. Da kjøttet nesten ikke var stekt bad jeg om at de gjorde noe med det. De skar da opp biffen i biter og stekte bitene til medium. Det fulgte med nærmest ustekt sopp og rå rødbeter. Den andre gjesten i følget fikk tørr torsk. Til maten et glass vin og øl til den andre. Nei dette stedet må få ny meny. Lokasjonen var helt topp og kelneren var hyggelig selv om det var synd på han som måtte servere dette. Som plaster på såret fikk vi noen tørre fudge og traktekaffe. Det kunne de spart seg. Pris for dette ca 1200.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Arne S

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Med flere selskap som holder sitt julebord i samme restaurant så ble ikke dette en spesiell opplevelse. Vår gruppe på ca 20 personer fikk langbord, og selv om det ikke var musikk i restauranten så var det likevel ganske høylytt.
Buffeen var veldig bra. Godt utvalg i salater og sjømat, men siden julemat sto på menyen så valgte vi å gå for det. Pinnekjøttet var for lang for tallerken, og kunne godt vært kokt litt lenger. Svineribben var veldig god, og for de som liker lutefisk så kom det bare lovord. Høydepunktet var dessert; mange forskjellige kaker, og små deilige porsjoner med puddinger, creme bruele, riskrem, multekrem, og smågodt!
Personalet var dyktig og hjelpsom, og gjorde kvelden trivelig. Så kun trekk i karakter for å dele lokalet med flere julebordselskap, akkurat det passet ikke lokalet optimalt for.

Takk, PixieTinkie
Silje C, Marketing Manager på Kitchen & Table Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi har flere varianter av julebord, så man kan også velge å ha det i eget lokale (når man er over 50 personer). Kanskje det vil passe dere bedre neste år? :-) Det var godt å se at dere likte maten, og at til og med lutefiskelskerne var fornøyde. Hjertelig velkommen tilbake - også utenom julebordssesong :-)

Anmeldt 12. november 2018

Jeg hadde hørt mye om denne restauranten, og hadde således høye forventninger. Men maten var ikke noe spesiell. Den smakte på ingen måte vondt, men ikke akkurat noe å skrive hjem om. Maten var noe tam, kjedelig og smakløs. Salt- og pepperkverna fikk virkelig kjørt seg på hele langbordet denne kvelden. Anbefaler IKKE å spise middag på denne restauranten dersom du skal ut en kveld i Bergen.

1  Takk, Matglad1987
Silje C, Marketing Manager på Kitchen & Table Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Kjære gjest

Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker selvsagt at maten skal være langt mer enn bare "helt ok", så det må vi bare beklage. Gi oss gjerne en tilbakemelding også når du er i restauranten, så skal vi gjøre alt vi kan for å tilpasse krydder og smak etter dine ønsker. Det er ingenting vi ønsker oss mer enn superfornøyde gjester. Send gjerne en mail til bergen@kitchenandtable.no om du allikevel finner ut at du skal besøke oss igjen, så skal vi gjøre det vi kan for å gi dere den matopplevelsen dere burde fått første gang :-)

Markedsansvarlig

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Alltid fornøyd med vårt årlige besøk hos Kitchen & Table. Flott interiør som skaper en koselig stemning. Nydelig utsikt over Vågen og Bryggen. Kjempehyggelige servitører. Og ikke minst utsøkt mat!

K&T Meat Marked var en smaksbombe, rett og slett nydelig! Flott også at barna kan få halve porsjoner, og morsomt med fritert «blekksprut»-pølse. Slikt gjør barna glad!

Vi gleder oss til neste besøk!

1  Takk, KennethO547
Silje C, Marketing Manager på Kitchen & Table Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Kjære Kenneth.

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Det gleder oss stort :-D Ekstra kjekt å se at også barna var fornøyde.

Vi gleder oss også til dere kommer på neste besøk :-)

Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Hadde reservert bord, men kom ca 30 min før vi skulle. Fikk utdelt et bord med fin utsikt (etter eget ønske). Dessverre for oss var det VELDIG høylytte gjester i lokalet som gjorde at vi måtte rope over bordet til hverandre. I tillegg måtte vi vente i ca 1 time før vi fikk maten. Servitøren glemte helt av oss og kom ikke bort til bordet en eneste gang før vi ville betale.
Veldig skuffet over besøket og kommer ikke hit igjen. Maten var veldig god og trekker litt opp, men servicen var ikke sånn den burde.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Line Marie W
Silje C, Marketing Manager på Kitchen & Table Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2018

Hei Line Marie.

Beklager at opplevelsen din hos oss ikke ble som forventet. Det er dessverre ikke alltid så lett å styre støynivået til andre gjester, men vi burde uansett ha levert mat i rimelig tid, og fulgt dere opp underveis. Det gleder oss å se at maten i det minste sto til forventningene, og vi håper dere ombestemmer dere og gir oss en sjanse til. Velkommen! :-)

Reisende som så på Kitchen & Table Bergen, så også på

Har du vært i Kitchen & Table Bergen? Del dine erfaringer!