“Kaffe”
Anmeldelse av Blom

Blom
Vurdert som nr. 15 av 36 Smått og godt i Bergen
Anmeldt 12. november 2018

Grei kaffe, greit sted, vet ikke helt hvorfor men jeg liker å ta en kaffe innimellom her. Fin beliggenhet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, AnneRitaG1

Anmeldt 15. februar 2017 via mobile enheter

Her er det utmerket kaffe og super service. Blom har et jevnt sig av studenter i kraft av din plassering vis a vis SV-fakultetet ved UiB. Det gjør stedet ungdommelig. Bra for et så koselig sted :-)

Dato for besøk: februar 2017
Takk, EspenB667
Anmeldt 29. januar 2017

Jeg vil ha deilig, varm sjokolade og varme scones hver dag! Frode er min favorittbarista, selvsagt! :)

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Vilde Valland A
Anmeldt 11. januar 2017

En av byens beste på kaffe! de som jobber der har god kunnskap og vet hvordan de tempererer og skummer melken, for å si det slik. Det er tydelig at eierne setter kvalitet i høysetet og sørger for baristakurs hos sine ansatte. I tillegg har de stort sett laktosefri melk, og ikke KUN soya, som på så mange andre plasser :)

Dato for besøk: november 2016
Takk, annkristinp2014
Anmeldt 8. september 2016 via mobile enheter

Her er det hyggelig stemning, tett på studentlivet på Høyden, og utmerket kaffe. Det er trist at kommunen ikke tillater uteservering uten å flå et slikt bra sted for kaffe, mat og sosialt samvær.

Dato for besøk: september 2016
1  Takk, EspenB667

Reisende som så på Blom, så også på

Har du vært i Blom? Del dine erfaringer!