2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 19.02.23
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 19.02.23
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Flott hotell, og super service. Hotellet har flott beliggenhet midt i sentrum med kort avstand til det meste av byens fasiliteter. Personalet er serviceinnstilte og gjør oppholdet til ein fin opplevelse

Takk, Ingvild S
Tanja B, Front Office Manager på Hotel No 13, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Hei Ingvild.
Tusen takk for kjempefin tilbakemelding. :)
Du er alltid velkommen til oss!

Hilsen Tanja på Hotel No 13

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Lite og personlig hotell midt på Torgallmenningen med hyggelig betjening og god service. Veldig fine og moderne rom. God frokost selv om den var liten da det er et lite hotell. Kommer garantert tilbake om muligheten byr seg

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 780andersr
Dreamer707254, Public Relations Manager på Hotel No 13, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Hei Anders,

Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på den og det er herlig å høre at du trivdes under oppholdet, så sees vi igjen ved neste mulighet ;)

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Fra jeg ble møtt i resepsjonen til jeg hentet kofferten ved avreise har hotellet vært veldig bra! Hyggelig betjening, flotte rom og god frokost.
Hotellet ligger svært sentralt med torgalmenningen og har frokostsal/restaurant i resepsjonsområdet. Frokosten var veldig god med ordinært, men veldig gidt utvalg. I hyller i salen sto det mange glass med ulike fermenterte glasskrukker. Veldig sjarmerende.
Rommet var rent og ryddig og badet har glassvegg med soting som dekker kroppen. Selve toalettet har ingen innsyn.

Et godt hotell jeg virkelig anbefaler, enten man reiser alene eller som par.

Takk, Hogne H

Hei Hogne H,

Tusen hjertelig takk for en herlig tilbakemelding og det er gledelig å høre at du trivdes under oppholdet.
Håper du tar turen tilbake en gang i fremtiden.

Ha en fin dag videre =)

Anmeldt 23. oktober 2018

Vi kom til et lite, utrolig koselig hotell som ligger så sentralt som det er mulig i Bergen. Vi ble møtt med ett smil av en hyggelig ansatt i resepsjon. Rommet var kjempeflott, deilig og luftig med god seng, lien sittekrok, deilig bad og muligheter for tea og kaffe.

2  Takk, Reiseglad58
Tanja B, Front Office Manager på Hotel No 13, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Kjære Reiseglad58,
Så kjekt at dere hadde et fint opphold hos oss.
Tusen takk for fin tilbakemelding!

Vi ønsker dere en superfin høst, og håper å se dere snart igjen!

Hilsen Tanja

Anmeldt 2. september 2018

Ble oppgradert til hotellets suite - Veldig fornøyd med dette.
Suiten er ikke enormt stor, men den er fantastisk fin/stilig.

Det er ikke noe støy selv om hotellet ligger midt i byen - Er godt lydisolert

Gitt 5 av 5 - Vil allikevel kommentere et par småting.

Når jeg kom inn på rommet, var det ekstremt varmt der. Sola hadde stått på hele dagen(vindu i hele taket). Fikk skudd på air condition og når jeg var tilbake noen timer senere var det svalt og fint på rommet. Om dette hadde blitt gjort, om jeg vært tiltenkt suiten i utgangspunktet, det det jeg ikke.

Vinduene i taket er litt skittent på utsiden, skjønner at det ikke er et sted man kan vaske hver dag. Men det gir ikke helt den samme opplevelsen å ligge i senga å se opp på himmelen, når det er endel skitt der.

Min luktesans er ikke den beste, men det var noe lukt av fukt/annet i gang og på badet.

Det er ingen knagger til å henge opp jakker/gensere osv når man entrer rommet. Skulle vært et naturlig sted gjester kan henge opp tøyet sitt.Ok, så er det 1 knagg der, men den står inni det smale skapet og man vil f.eks ikke henge sin våte jakke der.

Det er frustrerende at skapene er så smale at man ikke kan henge opp dressen sin på en normal måte. Hvorfor det er lagt slik, det aner jeg ikke. Da jr. suite har bredere skap, så man slipper å presse/krølle dressen for å få den inn i skapet.

Jeg fikk veldig god service under hele oppholdet og utsjekk kl 14 var ikke noe problem.

Mat:
Liker at man kan bestille egen omelett. Noe jeg gjorde begge dagene.
Tok hardkokt egg til laksen, men det var dessverre fullstendig bløtkokt, så det gikk rett i søpla denne gangen. (Det jo være at jeg tok fra feil kurv, men tviler på det)

Jeg er veldig glad i iskald melk, men melken blir ikke ordentlig kald slik den står i beholderne. Tipper 8grader? Det ser veldig fint ut, men synes alikevell at melken må være ordentlig kald. Utvalget av typer melk fra bra, men noe skummet melk var ikke å se. Ingen av dagene(det jeg pleier å drikke)

Konklusjon: Har vært på nr 13 før og vært veldig fornøyd. Det var jeg også denne gangen. Veldig hyggelige og service innstilt betjening. Blir fort et nytt opphold her.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Magnus A