Gratis avbestilling frem til 03.02.23
Gratis avbestilling frem til 05.02.23
Vio.com
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Rommet mitt i 5. etg var stort med soveavdeling og sofakrok med kaffemaskin osv. Reint og fint. Stille og ingen lyder frå byen, sjølv om hotellet ligg veldig sentralt. Nydelig frokost og veldig hyggelig betjening. Koselig hotell - her kjem eg veldig gjerne tilbake

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, ktve
Tanja B, Front Office Manager på Hotel No 13, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Kjære Traveler44853077474

Så kjekt å høre at du hadde et fint opphold, og vil komme tilbake til oss. Du er hjertelig velkommen!

Ha en super førjulstid!
Hilsen Tanja på Hotel No 13

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Flott hotell, og super service. Hotellet har flott beliggenhet midt i sentrum med kort avstand til det meste av byens fasiliteter. Personalet er serviceinnstilte og gjør oppholdet til ein fin opplevelse

Takk, Ingvild S

Hei Ingvild.
Tusen takk for kjempefin tilbakemelding. :)
Du er alltid velkommen til oss!

Hilsen Tanja på Hotel No 13

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Lite og personlig hotell midt på Torgallmenningen med hyggelig betjening og god service. Veldig fine og moderne rom. God frokost selv om den var liten da det er et lite hotell. Kommer garantert tilbake om muligheten byr seg

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 780andersr
Dreamer707254, Public Relations Manager på Hotel No 13, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Hei Anders,

Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på den og det er herlig å høre at du trivdes under oppholdet, så sees vi igjen ved neste mulighet ;)

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Fra jeg ble møtt i resepsjonen til jeg hentet kofferten ved avreise har hotellet vært veldig bra! Hyggelig betjening, flotte rom og god frokost.
Hotellet ligger svært sentralt med torgalmenningen og har frokostsal/restaurant i resepsjonsområdet. Frokosten var veldig god med ordinært, men veldig gidt utvalg. I hyller i salen sto det mange glass med ulike fermenterte glasskrukker. Veldig sjarmerende.
Rommet var rent og ryddig og badet har glassvegg med soting som dekker kroppen. Selve toalettet har ingen innsyn.

Et godt hotell jeg virkelig anbefaler, enten man reiser alene eller som par.

Takk, Hogne H

Hei Hogne H,

Tusen hjertelig takk for en herlig tilbakemelding og det er gledelig å høre at du trivdes under oppholdet.
Håper du tar turen tilbake en gang i fremtiden.

Ha en fin dag videre =)

Anmeldt 23. oktober 2018

Vi kom til et lite, utrolig koselig hotell som ligger så sentralt som det er mulig i Bergen. Vi ble møtt med ett smil av en hyggelig ansatt i resepsjon. Rommet var kjempeflott, deilig og luftig med god seng, lien sittekrok, deilig bad og muligheter for tea og kaffe.

2  Takk, Reiseglad58
Tanja B, Front Office Manager på Hotel No 13, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Kjære Reiseglad58,
Så kjekt at dere hadde et fint opphold hos oss.
Tusen takk for fin tilbakemelding!

Vi ønsker dere en superfin høst, og håper å se dere snart igjen!

Hilsen Tanja