2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 19.02.23
Expedia.comUSD 173
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Fint lite hotell! Super plassering! God frokost, hyggelig betjening og gode senger!Stort TV. Fikk følelsen av at det var veldig reint og gjennomført. Skal bo her neste gang jeg er i Bergen, og anbefaler det sim førstevalg!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Ajnat76
Carsten J, General Manager på Hotel No 13, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Kjære Ajnat76,

Tusen takk for din tilbakemelding av Hotel No 13 - det var hyggelig lesing i denne førjulestiden!

Varmt velkommen tilbake neste tur til Bergen.

God Jul til deg og dine, og godt nytt år når den tiden kommer!

Vh
Carsten & Team No13

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Bodde her en natt, super sentralt og stilige rom. Fikk rom med balkong rett ut på Torgallmenningen, parkeringshus 100 m unna. Smilende og imøtekommende personale, som kunne være forbilder for mange andre i servicebransjen .

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, alfmagne
HotellTB, Manager på Hotel No 13, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Hei Alfmagne

Så kjekt å høre at du synes at personalet på Hotel No 13 kunne vært forbilder for andre!
Vi opplever stor trivsel og veldig hyggelige gjester.
Vi håper å se deg igjen hos oss snart!

Ha en fin førjulstid :)

Hilsen Tanja på No 13

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Rommet mitt i 5. etg var stort med soveavdeling og sofakrok med kaffemaskin osv. Reint og fint. Stille og ingen lyder frå byen, sjølv om hotellet ligg veldig sentralt. Nydelig frokost og veldig hyggelig betjening. Koselig hotell - her kjem eg veldig gjerne tilbake

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, ktve
Tanja B, Front Office Manager på Hotel No 13, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Kjære Traveler44853077474

Så kjekt å høre at du hadde et fint opphold, og vil komme tilbake til oss. Du er hjertelig velkommen!

Ha en super førjulstid!
Hilsen Tanja på Hotel No 13

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Flott hotell, og super service. Hotellet har flott beliggenhet midt i sentrum med kort avstand til det meste av byens fasiliteter. Personalet er serviceinnstilte og gjør oppholdet til ein fin opplevelse

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Ingvild S

Hei Ingvild.
Tusen takk for kjempefin tilbakemelding. :)
Du er alltid velkommen til oss!

Hilsen Tanja på Hotel No 13

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Lite og personlig hotell midt på Torgallmenningen med hyggelig betjening og god service. Veldig fine og moderne rom. God frokost selv om den var liten da det er et lite hotell. Kommer garantert tilbake om muligheten byr seg

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 780andersr
Dreamer707254, Public Relations Manager på Hotel No 13, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Hei Anders,

Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på den og det er herlig å høre at du trivdes under oppholdet, så sees vi igjen ved neste mulighet ;)