Gratis avbestilling frem til 07.11.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 07.11.21
eDreamsUSD 200
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde på rom 301 med utsikt over Torgalmenning. Stillig rom med gode senger, sittemøbel og stor dusj. Vi ble møtt av hyggelig betjening. Høydepunktet var helt klart en deilig, delikat og velsmakende frokost. Supersentralt hotel i gåavstand til alt i sentrum og ikke minst i fofhold til bybanen. Hotel no13 kan absolutt anbefales!

2  Takk, 77kristiana
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Sentralt lite hotell midt i Bergen by. Her går du rett ut døren å du har det meste Bergen kan by på i nærheten. Klostergarasjen har utgang rett bak hotellet så det er perfekt å parkere der. Du får også rabatt på parkering når du bor der. Koster ca 200,- pr døgn.
Hotellet har veldig god frokost, litt liten frokost sal, men det går fint.
Veldig hyggelig personale og god service.

1  Takk, 74-tattoo
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Hotellet har en helt unik beliggenhet midt i sentrum like ved den blå steinen. Parkeringshus ligger like ved 3-5 min gange. Hotellet er et lite men svært koselig hotel. Urban innredning. Hyggelig og imøtekommende service i resepsjon. Rommet var stort og svært trendy. Fantastisk god seng. Litt uvant at badet var rommet med vindu, men lyst og fint. God frokost. Et hotel jeg trolig vil komme tilbake til ved neste Bergen besøk.

2  Takk, janmh2014
Anmeldt 2. august 2020

Jeg var en av de som kjøpte 10 netter på nordic choicehotels. Jeg har bodd på noen av de andre choice hotellene i Bergen, så denne gang falt valget på dette hotellet. Angrer jeg? Neida, her ble det oppgradering til Deluxe rom, et fint og kjekt rom med god plass. Rent og pent var det og. Hotellet er særdeles sentral plassert i Bergen. Hyggelig betjening ved innsjekk og kokken som lagde frokost var smilende og blid. For min del var det et godt utvalg i frokost. Ikke noe å klage på. Takk for meg og neste gang rykker jeg en etasje opp i skylight :-)

Romtips: Ønsker du et stille rom vel rom mot bakgård. Gjerne de øveste etasjer. Deluxe rom
Takk, haraldja
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Bodde en natt, rett etter at hotellet hadde gjenåpnet etter å ha vært Covid-19 stengt. Fantastisk beliggenhet på Torgallmenningen, ikke mulig å bo mer sentralt i Bergen.

Vi ble hyggelig tatt imot og fikk rom i tredje etasje. Grunnet gull nivå i fordelsprogrammet ble vi oppgradert til deluxe rom (takk!) og fikk et romslig rom med balkong. Flott utsikt fra balkong, men ikkje så hyggelig å være der, da balkongen var dekket av fuglebæsj...

Både hotellet og rommet fremstår som moderne og kult, men særlig rommet var ganske slitt. Men god seng og god dusj gjorde at vi fikk et behagelig opphold.

Frokosten ble løst på alternativt vis grunnet smittevern, men det fungerte utmerket syntes vi.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Svennis