Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
FindHotelUSD 187
Anmeldt 19. juli 2021

Frokosten er absolutt høydepunktet på dette hotellet , det betyr ikke at rommene er dårlig, de er er på topp også, selv om jeg hadde valgt en annen løsning en bad og dusj er i samme rom som jeg skal sove og oppholde meg. Atmosfæren , renhold og service er upåklagelig. Vii kommer helt sikkert igjen pga av frokosten. Velger oss bare et mindre fancy rom.

Takk, Linda7823
Frontoffice , Salg på Hotel No 13, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Takk for din tilbakemelding, Linda! Det betyr mye for oss!

Vi gleder oss til å få dere på besøk igjen snart ! :)

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger helt sentralt ved Torgallmenningen. Vi ble godt tatt imot av hyggelig personale. Hotellet fremstår moderne, men koselig og litt boutiqe-aktig. Rommet vårt var et standardrom. Takvindu med flott utsikt mot Ulrikken. Godt renhold og fint rom med god seng. Frokosten var rikholdig, og lokalet koselig og intimt. Finner ikke noe som trekker ned med Hotell No. 13.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, andreasvj2014
Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Koselig hotell, sentral beliggenhet og veldig hyggelig betjening. Frokostbuffet med godt og velsmakende utvalg ! Sentralt - litt støy fra utelivet, men i disse koronatider var det rolig etter midnatt. Anbefales !

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, hertzeid
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde på rom 301 med utsikt over Torgalmenning. Stillig rom med gode senger, sittemøbel og stor dusj. Vi ble møtt av hyggelig betjening. Høydepunktet var helt klart en deilig, delikat og velsmakende frokost. Supersentralt hotel i gåavstand til alt i sentrum og ikke minst i fofhold til bybanen. Hotel no13 kan absolutt anbefales!

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, 77kristiana
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Sentralt lite hotell midt i Bergen by. Her går du rett ut døren å du har det meste Bergen kan by på i nærheten. Klostergarasjen har utgang rett bak hotellet så det er perfekt å parkere der. Du får også rabatt på parkering når du bor der. Koster ca 200,- pr døgn.
Hotellet har veldig god frokost, litt liten frokost sal, men det går fint.
Veldig hyggelig personale og god service.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 74-tattoo