4 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Skuffet over det å ikke kunne benytte seg av internet i sofasengen men heller nermere dobbelsengen. Der var det heller ikke noe stikkontakt eller nattlampe og måtte et stykke på vei for å finne fram til noe lys på natten. Skulle også kunnet pakket matpakken på en bedre måte enn små pappbokser som lett åpnet seg i en bare litt trang tursekk. Stolen på rommet så litt møkkete ut med noen hvite flekker på. Bortsett fra det et renslig rom, en helt grei sofa seng, en god dobbel seng og en fin frokost buffé.

Romtips: Hotellet har ikke parkering, men det kan man bare et lite stykke fra hotellet og da i gate eller parkeringshus. Men det aller meste er i nærheten og lett tilgjengelig.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Namy N
Anmeldt 3. august 2021

Kjempeflott hotell, fantastisk beliggenhet midt i sentrum. Nydelig stort deluxe rom(nr.402) med koselig balkong ut mot Torgallmenningen. Trivelig betjening og en fantastisk bra frokost, en av de bedre frokostene! Vi kommer tilbake.

Takk, Linda L
Anmeldt 19. juli 2021

Frokosten er absolutt høydepunktet på dette hotellet , det betyr ikke at rommene er dårlig, de er er på topp også, selv om jeg hadde valgt en annen løsning en bad og dusj er i samme rom som jeg skal sove og oppholde meg. Atmosfæren , renhold og service er upåklagelig. Vii kommer helt sikkert igjen pga av frokosten. Velger oss bare et mindre fancy rom.

Takk, Linda7823
Frontoffice , Salg på Hotel No 13, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Takk for din tilbakemelding, Linda! Det betyr mye for oss!

Vi gleder oss til å få dere på besøk igjen snart ! :)

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger helt sentralt ved Torgallmenningen. Vi ble godt tatt imot av hyggelig personale. Hotellet fremstår moderne, men koselig og litt boutiqe-aktig. Rommet vårt var et standardrom. Takvindu med flott utsikt mot Ulrikken. Godt renhold og fint rom med god seng. Frokosten var rikholdig, og lokalet koselig og intimt. Finner ikke noe som trekker ned med Hotell No. 13.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, andreasvj2014
Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Koselig hotell, sentral beliggenhet og veldig hyggelig betjening. Frokostbuffet med godt og velsmakende utvalg ! Sentralt - litt støy fra utelivet, men i disse koronatider var det rolig etter midnatt. Anbefales !

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, hertzeid