“Familie ”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Bestilte 10 retters meny og så frem til mye spennende smaker. Det startet med en "død" Prosecco, som ikke kelneren så at var død. Vi hadde litt god tid den ettermiddagen, så vi bestilte 4 x 10 retters meny. Alle rettene kom som de skulle, men var noe små og totalt sett noe spesiell og uvant på smak.
Dette var ikke verd 995.- x 4 ++

1  Takk, Helge-Benedikte

Anmeldt 11. august 2018

Lysverket er en av Bergens flotteste restauranter, men skuffet i dag. Vi blir spurt om vi vil ha vanlig eller boblevann, og velger det siste. Vi bestilte en sandwich med eggerøre, bacon, rødkittost og vårløk. Sandwichen viste seg å være ganske platt. Det er relativt tørt, og man sitter ikke igjen med spesielt gode smaker i munnen. Daffe greier.

Når vi skal betale finner vi ut at vannet kostet nesten 100(!) kroner - dette synes jeg godt de kan informere om på forhånd. Forventer at vannet man får tilbudt i starten skal være gratis.

Ellers var servicen helt grei i dag.

Dato for besøk: august 2018
4  Takk, wmarius
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Spiste godt, men opplevde ikke dette som en superspennende matopplevelse og dette koster mye med vinpakke, men derimot vin opplevelsen var veldig bra med en utrolig god vinkelner.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 10Derten
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Vi feiret vår mors 80-årsdag, 7 gjester fra 20-82. Alle var superfornøyde med alt; mat, vin, service, kunnskap, alt fra en utrolig bra hovmester, Stefanja, hun var gull☀️
Vi gleder oss til neste besøk i Bergen og kommer gjerne tilbake, tusen takk fra Liv, Gry, Anne, Nikolai, Cecilie, Marie og Mathilde Malnes

Dato for besøk: mai 2018
Takk, sykepl52
Anmeldt 8. juni 2018

Perfekt beliggenhet ved KODE (kunstsamlingene). Vi valgte dagens femretter, isolert et veldig godt kjøp; små apetittvekkere, deriblant en herlig fiskesuppe, hummersuppe, asparges/grønnsaksrett, klippfisk med sopp, svinenakke med grillet kål og dessert. God variasjon i rettene og smakene. Gode ideer, men for egen del ble klippfisken helt anonym, den grilla kålen ble for svidd, aspargesretten manglet kontrast. Likevel, et godt måltid. Vinkartet var mer enn akseptabelt, og en del kjøp til en grei pris. Serveringspersonalet holdt høyt tempo, var til stede for gjestene og gjorde sitt beste for en god opplevelse.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Arnebern

Reisende som så på Lysverket, så også på

Har du vært i Lysverket? Del dine erfaringer!