“Dårlig fasiliteter for større gruppe”
Anmeldelse av Lysverket

Lysverket
Vurdert som nr. 35 av 474 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 20 stk og hadde forhåndsvarsler at det kom til å bli litt taler. Vi ble plassert på et i et rom mitt i lokalet som ikke var lydtett. Langbordet gjorde nødvendig å snakke litt høyt for å bli hørt, men det var mye støy i fra lokalet. Det kom også en del klager fra at andre i lokalet hørte støy fra vårt festlige lag. Vi måtte avslutte besøket rett etter siste rett var kommet og finne oss nytt sted. Maten var grei, men ikke mer en det

Dato for besøk: januar 2019
Takk, roya725

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Bestilte 10 retters meny og så frem til mye spennende smaker. Det startet med en "død" Prosecco, som ikke kelneren så at var død. Vi hadde litt god tid den ettermiddagen, så vi bestilte 4 x 10 retters meny. Alle rettene kom som de skulle, men var noe små og totalt sett noe spesiell og uvant på smak.
Dette var ikke verd 995.- x 4 ++

1  Takk, Helge-Benedikte
Anmeldt 11. august 2018

Lysverket er en av Bergens flotteste restauranter, men skuffet i dag. Vi blir spurt om vi vil ha vanlig eller boblevann, og velger det siste. Vi bestilte en sandwich med eggerøre, bacon, rødkittost og vårløk. Sandwichen viste seg å være ganske platt. Det er relativt tørt, og man sitter ikke igjen med spesielt gode smaker i munnen. Daffe greier.

Når vi skal betale finner vi ut at vannet kostet nesten 100(!) kroner - dette synes jeg godt de kan informere om på forhånd. Forventer at vannet man får tilbudt i starten skal være gratis.

Ellers var servicen helt grei i dag.

Dato for besøk: august 2018
4  Takk, wmarius
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Spiste godt, men opplevde ikke dette som en superspennende matopplevelse og dette koster mye med vinpakke, men derimot vin opplevelsen var veldig bra med en utrolig god vinkelner.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 10Derten
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Vi feiret vår mors 80-årsdag, 7 gjester fra 20-82. Alle var superfornøyde med alt; mat, vin, service, kunnskap, alt fra en utrolig bra hovmester, Stefanja, hun var gull☀️
Vi gleder oss til neste besøk i Bergen og kommer gjerne tilbake, tusen takk fra Liv, Gry, Anne, Nikolai, Cecilie, Marie og Mathilde Malnes

Dato for besøk: mai 2018
Takk, sykepl52

Reisende som så på Lysverket, så også på

Har du vært i Lysverket? Del dine erfaringer!