“Ikke veldig spennende ”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Lokalet var moderne, betjeningen svært dyktige og serviceinnstiltnstilte, men desverre var ikke maten like bra. Vi bestilte 3 retters med vinpakke. 3 av oss bestilte kamskjell til forrett og en bestilte kongekrabbe. Til hovedrett gikk vi for 2 fisk og to kjøtt. Til dessert ble det 3 mandelkake med norskebær og en sjokolademousse. Vi hadde høye forventninger til maten, men desverre ble ikke disse møtt. Gode råvarer, men hverken smaken eller tilbedelsen av maten var bra nok. Biffen var stekt mer enn hva vi foretrekker og generelt så smakte det lite av de ulike rettene. Sammenlignet med tilsvarende restauranter synes vi ikke at maten var bra nok og det var ganske stive priser. Vi ble dessverre skuffet.

3  Takk, 354tingh

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Topp mat og service! Alt hva en kan forvente av en topp restaurant. De fleste rettene hadde topp nivå, men hovedrett manglet kanskje det lille ekstra. Gir likevel toppkarakter basert på totalpakke.

Takk, OysteinB_13
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Høye priser gir høye forventninger. Dessverre syns jeg ikke de leverer på det nivået de har lagt seg på, verken på service eller på matopplevelsen. Uoppmerksom og arrogant betjening. Ubalanserte retter. Jeg ville valgt å gå et annet sted for å ha en hyggelig kveld og en god matopplevelse.

2  Takk, Biestikk
Anmeldt 3. juli 2020

Helt ok mat, men ikke i nærheten av å stå i stil med prisnivået. Valgte en treretters meny. Forretten var svært liten. Hovedretten, fisk, var for lite kokt. Bare utenlandske servitører som ikke kan norsk. Og med en meny som kun var skrevet på norsk så ble det litt bambus.

Takk, bredob44
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok mat i hyggelige omgivelser. Traff ikke helt med kombinasjon av ulike urter i kongekrabberaguen, men piggvarretten var god. Osteutvalget og vinen var høydepunktet

2  Takk, 2_0_2_0Annette

Reisende som så på Lysverket, så også på

Har du vært i Lysverket? Del dine erfaringer!