“Kulinarisk opplevelse”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk kulinarisk opplevelse hvor du drukner i smaksopplevelser fra mat og drikke. Vinpakken sammen med matrettene forsterket det hele. Alle retter kom i passe takt og godt beskrevet fra hyggelig og kyndig personale. Det smaker rett og slett hav og frittgående dyr av alt som tilbys. Anbefales varmt til alle matglade

Dato for besøk: september 2021
Takk, CarinaAlm

Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Gode og gjennomførte retter, men altfor lang ventetid mellom hver rett. Det blir nesten som ev avslutning av måltidet fra rett til rett.
Servitørene er profesjonelt hyggelige, men tar i liten grad kontakt selv om de ser at man venter.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Exploration710236
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

For små porsjoner , bestilte 4-retters meny, men kun 1 av 4 som var bra. Alle rettene er små, og det var verken poteter til fisken eller hovedretten(ytrefilet). Med tanke på prisen så er det gjerrig med tilbehør/mat. Michelin anbefalinger er ikke alltid nødvendigvis et kvalitetsstempel desverre.

Kom med høye forventninger, gikk hjem skuffet.

4  Takk, tlilhng
Anmeldt 1. august 2021

Vi hadde en veldig hyggelig kveld med 4-retters og vin pakke på Lysverket.
Lokalene var fine og hyggelige, stemningen var bra, lokasjonen er super, servitørene hyggelig og flinke, i tillegg til god mat!

Jeg hadde i reservasjonen gitt beskjed om at jeg trengte laktosefri mat. Dette ble fulgt opp uoppfordret med en gang vi kom. Jeg kan derfor ikke snakke for maten i den vanlige menyen, men for dere andre som trenger spesiell tilpassing anbefaler jeg virkelig maten her! Tilpassningene var gode og gjennomførte. De var tilpasset slik at jeg fikk følelsen av en felles matopplevelse med resten av bordet. Rettene ble ikke byttet ut med andre retter (slik mange resturant gjør), men tilpasset slik at helheten med vin fortsatt ga en god matopplevelse.

Tips: Se kokkeliv med Christopher Haatuft på NRK før besøket. Gøy å få et lite innblikk i personen som startet Lysverket

Takk, 119kristinf
Anmeldt 31. juli 2021

Besøkte Lysverket 27.07 og spise fire retters middag med vinpakke. Maten var utmerket, vinene passet veldig godt til maten og ikke minst, servicen var super.

Takk, 123HBhb

Reisende som så på Lysverket, så også på

Har du vært i Lysverket? Del dine erfaringer!