No stress - no mess

Kul liten bar med god atmosfære. Imponerende håndverk av bartenderne - helt tydelig kunnskap og... les mer

Anmeldt 27. august 2022
Djupvik
Bodø, Norge
No stress, I'm impressed

Kjempe artig, sjarmerende sted. Veldig gode drinker til en ålreit pris! Mye å velge i, og et... les mer

Anmeldt 26. juni 2022
569maliing

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Mat og kultur tur
36 anmeldelser
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Da vi kom var det mange der, bartenderen var egentlig nesten mitt for rask. Da vi gikk klinte folkene som satt i Mario Kart sofaen

Veldig bra sted

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, eivinda97
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

God atmosfære og fantastiske bartendere.
Chilli Martini i verdensklasse.
Her kan du starte og avslutte kvelden med gode venner. Spennende barmeny.
Blir ikke feil dette.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Gedde
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Koselig plass å møte venner på byen. De har hyggelig og flinke bartendere. De ligger 25 til 30% under pris av hva andre puber/utesteder tar. Kan virkelig anbefales.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Margit_Solheim
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Herlig sted gjemt i smauene i byen. Hyggelige folk bak baren som setter sin ære i å lage gode drinker.

Variert klientell - god stemning. Anbefales for en drink!

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, Odd895
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk. Hot step mum er virkelig å anbefale
Spesielt å bare få ny drink når eg ikkje likte den eg bestilte. Topp service og koselig sted

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 835kjerstit