Chill atmosfære og gode drinker

Fantastisk atmosfære på et sted som har fokus på drinker. Du kan bestille alt fra klassikere til... les mer

Anmeldt 1. desember 2023
RuneLie
Trondheim, Norge
Gode drinker og mye spennende utvalg

Lite og intimt. Utrolig koselig atmosfære. Flott innredning. Hyggelige ansatte. Rent toalett. Pluss... les mer

Anmeldt 3. juni 2023
186anitar
Bergen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Mat og kultur tur
153 anmeldelser
Mostraumen Fjord Cruise
366 anmeldelser
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Da vi kom var det mange der, bartenderen var egentlig nesten mitt for rask. Da vi gikk klinte folkene som satt i Mario Kart sofaen

Veldig bra sted

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, eivinda97
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

God atmosfære og fantastiske bartendere.
Chilli Martini i verdensklasse.
Her kan du starte og avslutte kvelden med gode venner. Spennende barmeny.
Blir ikke feil dette.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Gedde
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Koselig plass å møte venner på byen. De har hyggelig og flinke bartendere. De ligger 25 til 30% under pris av hva andre puber/utesteder tar. Kan virkelig anbefales.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Margit_Solheim
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Herlig sted gjemt i smauene i byen. Hyggelige folk bak baren som setter sin ære i å lage gode drinker.

Variert klientell - god stemning. Anbefales for en drink!

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, Odd895
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk. Hot step mum er virkelig å anbefale 😍😍
Spesielt å bare få ny drink når eg ikkje likte den eg bestilte. Topp service og koselig sted😄

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 835kjerstit