Bloody Mary

Var her kun for Bloody Mary, den var kanon god, hadde byttet ut stang selleri med bacon strip... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
Ivar B
Vibes 100%

Deilig atmosfære med fantastiske servitører!Simon gjør en magisk jobb og ytrer alt for at man skal... les mer

Anmeldt 13. juli 2021
evakristing

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Mat og kultur tur
15 anmeldelser
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Kult, rolig og hjemmekoselig med de beste drinkene!
Det må ikke være krystall og designermøbler. Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, vinlover
bargruppen, Manager på No Stress, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2020

Veldig hyggelig å høre at du liker den lille baren vår! Håper vi sees igjen

Anmeldt 9. mars 2020

I sjarmerende stil, minner fra en svunnen tid kan du nyte byens beste drinker. Anbefaler Chilimartini, virkelig en smaksbombe..

Dato for opplevelse: februar 2020
2  Takk, Lise K
bargruppen, Manager på No Stress, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2020

Tusen takk for den fine tilbakemeldingen Lise!

Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Denne plassen liker vi veldig godt, og de er veldig gode på å lage cocktails. Også uten alkohol! Atmosfæren passer med navnet. Så bare dra dit og stress ned:)

Dato for opplevelse: januar 2020
1  Takk, 52h_vardb
bargruppen, Manager på No Stress, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen. Det setter vi stor pris på, håper vi sees igjen snart!

Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Flinke bartendere, kule lokaler. Kommer tilbake neste gang jeg er i Bergen.
Ligger rett ved Torgalmeningen.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, Asbjorn-74
Anmeldt 11. juli 2019

Flotte lokaler, gode drinker, og god service!
Man kunne sitte og snakke med god musikk.
Anbefales på d sterkeste!!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, PrebenThorsen