Simply the best

Vi var her for ca. en ukes tid siden, i forbindelse med Dagfinn Lyngbø sitt nye show. Vi var her... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Gunndern
Moss, Norge
Bloody Mary

Var her kun for Bloody Mary, den var kanon god, hadde byttet ut stang selleri med bacon strip... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
Ivar B

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Mat og kultur tur
15 anmeldelser
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Dette er noe av det beste jeg har opplevd! Ikke kast bort tiden på øl.. her er det cocktails som gjelder

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, poe_92
bargruppen, Manager på No Stress, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Så kult å høre, det setter vi stor pris på. Tusen takk for anmeldelsen, også håper jeg vi sees igjen!

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Kult, rolig og hjemmekoselig med de beste drinkene!
Det må ikke være krystall og designermøbler. Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, vinlover
bargruppen, Manager på No Stress, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2020

Veldig hyggelig å høre at du liker den lille baren vår! Håper vi sees igjen

Anmeldt 9. mars 2020

I sjarmerende stil, minner fra en svunnen tid kan du nyte byens beste drinker. Anbefaler Chilimartini, virkelig en smaksbombe..

Dato for opplevelse: februar 2020
2  Takk, Lise K
bargruppen, Manager på No Stress, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2020

Tusen takk for den fine tilbakemeldingen Lise!

Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Denne plassen liker vi veldig godt, og de er veldig gode på å lage cocktails. Også uten alkohol! Atmosfæren passer med navnet. Så bare dra dit og stress ned:)

Dato for opplevelse: januar 2020
1  Takk, 52h_vardb
bargruppen, Manager på No Stress, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen. Det setter vi stor pris på, håper vi sees igjen snart!

Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Flinke bartendere, kule lokaler. Kommer tilbake neste gang jeg er i Bergen.
Ligger rett ved Torgalmeningen.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, Asbjorn-74