Bloody Mary

Var her kun for Bloody Mary, den var kanon god, hadde byttet ut stang selleri med bacon strip... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Ivar B
Vibes 100%

Deilig atmosfære med fantastiske servitører!Simon gjør en magisk jobb og ytrer alt for at man skal... les mer

Anmeldt 3 uker siden
evakristing

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Mat og kultur tur
13 anmeldelser
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Leste om denne her ikke og ble nysgjerrig. Prøvde meg på Hotmama etter anbefaling fra Hotellets resepsjonist. Den var virkelig en høidare. Noe av det beste jeg har smakt. Kommer tilbake etter vi har spist for en til. I tillegg koselig atmosfære. Og en utrolig koselig bartender som var oppmerksom og rask

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, Linda S
bargruppen, Manager på No Stress, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Tusen takk! Det setter vi veldig stor pris på Linda. Håper vi sees igjen snart

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Dette er noe av det beste jeg har opplevd! Ikke kast bort tiden på øl.. her er det cocktails som gjelder

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, poe_92
bargruppen, Manager på No Stress, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Så kult å høre, det setter vi stor pris på. Tusen takk for anmeldelsen, også håper jeg vi sees igjen!

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Kult, rolig og hjemmekoselig med de beste drinkene!
Det må ikke være krystall og designermøbler. Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, vinlover
bargruppen, Manager på No Stress, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2020

Veldig hyggelig å høre at du liker den lille baren vår! Håper vi sees igjen

Anmeldt 9. mars 2020

I sjarmerende stil, minner fra en svunnen tid kan du nyte byens beste drinker. Anbefaler Chilimartini, virkelig en smaksbombe..

Dato for opplevelse: februar 2020
2  Takk, Lise K
bargruppen, Manager på No Stress, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2020

Tusen takk for den fine tilbakemeldingen Lise!

Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Denne plassen liker vi veldig godt, og de er veldig gode på å lage cocktails. Også uten alkohol! Atmosfæren passer med navnet. Så bare dra dit og stress ned:)

Dato for opplevelse: januar 2020
1  Takk, 52h_vardb
bargruppen, Manager på No Stress, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen. Det setter vi stor pris på, håper vi sees igjen snart!