“Bra mat- stresset atmosfære”
Anmeldelse av Zupperia Vaskerelven

Zupperia Vaskerelven
Vurdert som nr. 177 av 473 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. desember 2018

Vi var et par som var ute for å spise middag. Det var relativt fullt i restauranten, men vi fikk et lite bord innenfor døren. Helt OK når vi ikke hadde bestilt. Kelneren kom relativt fort og tok bestilling - breiflabb og to glass vin. Vin og vann kom relativt fort på bordet, men det ble lang venting på maten. Og når den omsider kom var vinglassene tilnærmet tomme. Høyt tempo på kelneren gjorde at vi ikke lykkes med bestilling av mer vin. Maten smakte imidlertid god.
Litt bedre tid til gjestene ville utvilsomt hevet totalen.

Takk, gullbesto

Anmeldt 19. september 2018

Vi var 12 personer og vi var alle enige om at det var en hyggelig kveld med deilig mat og god vin. Betjeningen er grei, kanskje litt travel, men vi fikk alt vi bestilte og alle var fornøyd med sine valg av mat og prisen vi betalte.

Takk, Eva B
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Jeg og min kjære dro innom for lunsj. Kunne vært litt bedre service fra hun som skulle servere oss men heldigvis var der en annen servitør som var meget behjelpelig.
Fikk maten fort, bestilte tomatsuppen som var heerlig god! Kostet ikke mer enn hundrelappen heller, så absolutt ett sted jeg ville besøkt igjen om jeg vil ha ett varmt, billig og næringsrikt måltid.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Q4723PWsandrad
Anmeldt 6. juli 2018

Vi har vært her ved flere anledninger og har vært godt fornøyd med maten. Prisene er greie og servicen god. Kommer nok tilbake. :)

Dato for besøk: april 2018
Takk, juantorros
Anmeldt 31. januar 2018 via mobile enheter

Dette er den restauranten i Bergen jeg besøker oftest - før kinobesøk. En uformell restaurant med stor meny og greie priser. Hyggelige servitører, som raskt er på plass med bestilt drikke. Det hadde vært spennende med litt nytt på menyen av og til, så lenge de ikke fjerner Tom ka gai suppen .

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, Hellebor

Reisende som så på Zupperia Vaskerelven, så også på

Har du vært i Zupperia Vaskerelven? Del dine erfaringer!