“Skuffende”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 29. juli 2021

Eneste som ikke tok LANG tid var å bli henvist til ett bord.
Servicen var elendig og lokalet minnet mer om en sjabby cafe med tomme bord som ikke var ryddet.
Maten var grei nok, men ikke mer enn det.
Kommer nok ikke tilbake til denne cafe'en.

1  Takk, tovet153

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Fra vi kom til vi hadde spist opp gikk det 2,5 timer, da vi ikke fikk maten før 1,5 time etter ankomst. FULL restaurant og bare to stk på jobb. Ingen ekstra service, bare service når vi selv tilkalte ansatte. Heldigvis hadde de god mat.

Takk, chrcas
Anmeldt 28. februar 2021 via mobile enheter

Servicen var totalt fraværende, fraser som takk, vær så god og håper det smaker var ikke i vokabularet. Entrecote som skulle komme med havsaltbakte mandelpoteter var et grått og trist stykke kjøtt som var helt gjennomstekt. Fikk heldigvis levert den inn igjen, men det som kom tilbake var et nesten like trist syn. Fislete ujevnt stekt stykke som minnet om noe man finner helt i bunnen av fryseren. De havsalte mandelpotetene var erstattet med helt vanlige usalte poteter. "Ramen" smakte mer som utvannet bbq saus med chili. Er vanligvis fornøyd med zupperia, mulig de hadde en dårlig dag, men kommer ikke tilbake hit.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, puzemi
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Godt fornøyd med maten
Koselige å varme lokaler
Servicen kan betegnes som lik null, kelneren begynte å rydde av bordet før alle var ferdig å spise
Så styr unna denne restauranten, kan ikke anbefales videre

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Svein A
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Ikke hyggelig kveld på zupperia. Vi fikk ganske raskt et bord og menyen og de var kjappe til å ta bestilling, men der stoppet all interesse for oss som gjester. Jeg ville bestille sjømattallerken men fikk en sur beskjed om at de ikke hadde det. Så begynte han å mase på meg for han syns tydelig jeg brukte for lang tid -ca 1 min - på å finne noe annet. Det tok 20 min og en purring før drikken kom på bordet. Nærmere en time før maten kom. Min mat - scampi i en uinteressant saus - var kald. Andebowl var en liten salat med 3 små biter and oppi - på størrelse med en liten forrett. Det står ingenting i menyen om at det ikke er nok for et måltid og servitøren sa heller ingentlng om det. Vi ga 3 kroner i driks...

2  Takk, Siddiselin

Reisende som så på Zupperia Vaskerelven, så også på

Har du vært i Zupperia Vaskerelven? Del dine erfaringer!