“Hva har skjedd”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 7. august 2021

Vi endte opp her. Har kun gode minner fra Zupperia Vaskerelven. Lokalet var halvfullt. Vi fikk menyen ganske raskt, og der stoppet det. 3 i følge. Vi bestilte, men da det hadde gått over 45 min uten noe tegn til mat forsto jeg at de hadde glemt oss. Rart, da servitører gikk forbi vårt bord flere ganger. Så at servitøren som tok vårt ordre satt nesten hele tiden og snakket.De hadde glemt oss. Det beklages og vi får dessert som plaster på såret. Maten kommer omsider etter 1 time, likevel er en rett glemt. Maten var god når den omsider kom, men slikt kan man ikke drive restaurant. Flere som satt ute ble glemt, og at sevitør( kanskje eier) bare sitter og snakker er uhørt. Ingen service, man ble ikke sett .Og lokale var halvfullt.
En 4 for maten, ellers nada..Sorry Zupperia, det blir med minnene.

4  Takk, 550mariettaa

Anmeldt 29. juli 2021

Eneste som ikke tok LANG tid var å bli henvist til ett bord.
Servicen var elendig og lokalet minnet mer om en sjabby cafe med tomme bord som ikke var ryddet.
Maten var grei nok, men ikke mer enn det.
Kommer nok ikke tilbake til denne cafe'en.

1  Takk, tovet153
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Fra vi kom til vi hadde spist opp gikk det 2,5 timer, da vi ikke fikk maten før 1,5 time etter ankomst. FULL restaurant og bare to stk på jobb. Ingen ekstra service, bare service når vi selv tilkalte ansatte. Heldigvis hadde de god mat.

Takk, chrcas
Anmeldt 28. februar 2021 via mobile enheter

Servicen var totalt fraværende, fraser som takk, vær så god og håper det smaker var ikke i vokabularet. Entrecote som skulle komme med havsaltbakte mandelpoteter var et grått og trist stykke kjøtt som var helt gjennomstekt. Fikk heldigvis levert den inn igjen, men det som kom tilbake var et nesten like trist syn. Fislete ujevnt stekt stykke som minnet om noe man finner helt i bunnen av fryseren. De havsalte mandelpotetene var erstattet med helt vanlige usalte poteter. "Ramen" smakte mer som utvannet bbq saus med chili. Er vanligvis fornøyd med zupperia, mulig de hadde en dårlig dag, men kommer ikke tilbake hit.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, puzemi
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Godt fornøyd med maten
Koselige å varme lokaler
Servicen kan betegnes som lik null, kelneren begynte å rydde av bordet før alle var ferdig å spise
Så styr unna denne restauranten, kan ikke anbefales videre

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Svein A

Reisende som så på Zupperia Vaskerelven, så også på

Har du vært i Zupperia Vaskerelven? Del dine erfaringer!