“Overraskende god restaurant opplevelse”
Anmeldelse av Restaurant No 13

Restaurant No 13
Vurdert som nr. 180 av 446 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Italiensk
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 9. januar 2019

Ett hyggelig sted med en servitør som tilrette la for at vi fikk oppfylt våre ønsker når meny måtte endres noe mht allergi. Det ble burger med french fries og Fish & Chips (byttet til søtpotet fries). Maten ble servert kort tid etter bestilling, kanskje grunnet bare oss i restauranten? Store gode porsjoner, her snakker vi "value for money".

Restauranten er i resepsjonsområdet, men ikke forstyrrende så lenge man blir passert på "terassen" i samme område.

Gode smakfulle porsjoner til en grei pris, serviceminded betjening og greie lokaliteter gjør at vi gjerne kommer tilbake hit til en middag rett etter arbeidstid.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Nina H W

Anmeldt 23. oktober 2018

Både frokost og middag smakte nydelig. Eneste minus var at de som jobbet der ikke var påpasselige med å rydde av bordene som fort ble fulle med brukt service både fra egen spist mat og paret som satt der før oss

1  Takk, Reiseglad58
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Rolig og fint sted med god service, hyggelige servitører og veldig gode burgere. Egen barneburger på menyen som falt veldig godt i smak hos 8 åringen:)

Takk, ingridsofier
Dreamer707254, Front Office Manager på Restaurant No 13, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2018

Takk for en hyggelig tilbakemelding =)

Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Min sønn og meg spiste middag her idag. Bestilte oss en californian og en New York burger. Med potetbåter som sideordre. Supergodt!!!!! Anbefales på det sterkeste. Trivelig liten resturang med hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 202olas

Hei Ola!
Tusen takk for en fin tilbakemelding

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Svært god burger med gode søtpoteter. Enkel, men variert meny som fall i smak for familie på 5. Kjem gjerne igjen.
Awesome, even better than Burger Joint at 56th, NY!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, EirikVI

Hei Eirik!
tusen takk for din tilbakemelding =)

Reisende som så på Restaurant No 13, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Restaurant No 13? Del dine erfaringer!