“Kjempegod fiskesuppe!!”

Bestill på internett
Vurdert som nr. 106 av 491 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Sjømat, Norsk, Skandinavisk
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Hyggelige servitører! Kjempegod fiskesuppe! Det regnet kjempemasse den dagen men det gjorde ingenting når man satt inno teltet.

Takk, Jenetur

Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Var litt skeptisk til at denne plassen skulle være en turistfelle og dessverre fikk jeg det inntrykket.

Noen andre i mitt besøk bestilte sushi og det så veldig bra ut.

Klippfisken var dessverre helt smakløs og minnet om en forsiden filet som var sjokktint og servert. Tilbehøret var helt greit.

Fikk servert et glass hvitvin fra vinliste og den var lunken. Etter min smak bør den være mer avkjølt.

Det finnes så mange flotte restauranter i Bergen så styr unna.

Takk, 639ronnys
Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære og serviceinnstilt betjening. Spiste Klippfisk, som var relativt smakløs. Alt i alt et helt ok sted...

Takk, 203terjek
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Med sin unike beliggenhet i forlengelsen av Fisketorget, er det absolutt verdt et besøk. Arkitektonisk flott utformet bygg i etasjen under turistinformasjonen. Akvarier med kongekrabber og levende fisk. Servicen bra, tross mye folk. Artig med denne type Matallergien der fisk og fiskeprodukter er hovedfokus. Prisene er rimeligere her enn i teltene på Fisketorget.

Takk, travelmann04
Anmeldt 30. juni 2019

Jeg hadde invitert ut min samboer i forbindelse med hennes geburtsdag. Flott beliggenhet men stedets potensiale blir ikke utnyttet. Forretten var god, kanapeer som smakte herlig men deretter var det nedtur. Min samboer ønsket å prøve hvalbiff, dette var en ny erfaring for henne og kanskje blir det siste gangen. Hvalbiffen var ikke gjennomstekt selv om vi bestilte dette, i tillegg var den mer eller mindre kald. Da hun ba om litt mer steketid, fikk hun den tilbake "svidd" men fortsatt like kald. Servicen var ok når den først var der men det skulle litt til før man fikk deres oppmerksomhet. Skuffende og dyrt. Her satses det kun på masseturisme og ikke byens borgere.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Otto L

Reisende som så på Fish Me Fisketorget, så også på

Har du vært i Fish Me Fisketorget? Del dine erfaringer!