“Under middels”

Kjøkken: Sjømat, Norsk, Skandinavisk
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 13. juli 2020

Hadde et lite hyggelig besøk her. Tok veldig lang tid før vi fikk bestilt noe som helst. Hadde med vår lille datter som har melkeprotein allergi og kokken mente at fløte var greit for henne. Endte med at vi voksne spiste grei mat, mens vår datter på nesten 2 år måtte spise noe annet et annet sted.

1  Takk, 105fredrikh

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

God mat, men elendig service. Hadde reservasjon, stod lenge i kø, så fikk vi ett forferdelig bord, mens andre som ikke hadde reservert fikk nydelige plasser. Jeg viste først reservasjonen til dem, og de så ikke på reservasjonen, så først ble vi skuffet bort i ett trist hjørnet, til jeg klagde, og de da viste oss bordet vi faktisk hadde reservert. Tok 20 min før vi fikk meny, da gikk jeg selv bort å spurte etter meny, så spurte jeg hvorfor det var så dårlig, en skyldte på at mange var nyansatt, en annen sa at de hadde så stor pågang, men da burde de prioterer reservasjonene deres ovenfor drop in gjester. Det tok lang tid før mat og drikke kom, og det var 1 nydelig dame som jobbet der, men alle andre var skikkelig elendig. Så dyrt for så elendig service. Jeg er selv fra Bergen og har ikke opplevd liknende før, skal aldri spise her igjen!!!!

1  Takk, annahjortland
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vært der ved flere anledninger, og maten har vært like utmerket hver gang. Her får du god, smakfull og fersk sjømat til rimelig penge.
Servicen er upåklagelig, servitørene er hyggelig og svært serviceinnstilt. Kan anbefale denne restauranten på det sterkeste

Takk, jansG872GS
Anmeldt 22. juni 2020

Var å spiste sushi med sharing plate for 3 pers.
Var nydelig mat og en ny smaksopplevelse med reinsdyr i,var virkelig godt.
Rikelig med mat, god drikke og god service.
Kan anbefales .

Lasse

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, LasseB76
Anmeldt 11. juni 2020

Vi hadde en veldig fin kveld her med bobler og stor sjømattallerken. Anbefales absolutt! Vi følte at vi var på ferie. Veldig hyggelig betjening.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, SigridR4

Reisende som så på Fish Me Fisketorget, så også på

Har du vært i Fish Me Fisketorget? Del dine erfaringer!