“Beste sjømatmåltid i Bergen.”
Anmeldelse av Fish Me Fisketorget

Fish Me Fisketorget
Vurdert som nr. 89 av 445 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Sjømat, Norsk, Skandinavisk
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Hadde et herlig sushimåltid på fish me. Utmerket utvalg og kvalitet. Veldig hyggelige ansatte gjorde opplevelsen utmerket, alltid smilende og behjelpelige. En stor takk til vår nå gode venn Adrian. Vi kommer garantert tilbake☺️

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, christianlQ124KF

2024 av 829 anmeldelser

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

En utrolig fin restaurant, og topp beliggenhet på Bryggen i Bergen.
Bestilte skalldyrstallerken, med en ny Chablis til.
Mye mat for pengene, og svært velsmakende. Personalet var utrolig service minded. En opplevelse som absolutt frister til gjentakelse.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Grethe L
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

God mat, men ganske dårlig service. Til forrett bestilte vi ceviche. Da vi spurte hvilken fisk retten var laget av, var svaret «vet ikke», uten nærmere forklaring. Til hovedrett bestilte vi kveite, denne var forsåvidt god men altfor godt stekt. Vi måtte bestille flere retter til barna da de ikke hadde noe å anbefale til barn, og vi ville at de skulle få noe de likte. Da servitøren skjønte at vi snakket spansk ble han noe hyggeligere. Men service står ikke til pris!

1  Takk, Metteman
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig service, grei mat vil oppsummere vår opplevelse. Måtte vente over en time (!) på mat. Spurte etter maten to ganger og fikk beskjed om at vi måtte vente. Når maten endelig kom var vinglasset tomt. Ingen beklaget ventetid, ingen gjorde noe for å kompensere. Mens vi spiste var det ingen som spurte om det smakte. Er det slik at stedet er så populært at de ikke trenger å ha fokus på god service for kundene? Mitt råd blir derfor å gå et annet sted.

2  Takk, treting
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Mye å velge blant for voksne og barn. Fish n' chips for minste og sushi for de to eldste var meget godt. Spesial tallerken til de voksne. Også tipp topp.

1  Takk, 583sindrem

Reisende som så på Fish Me Fisketorget, så også på

Har du vært i Fish Me Fisketorget? Del dine erfaringer!