“Ikke bra!”

Kjøkken: Sjømat, Norsk, Skandinavisk
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men elendig service! Fikk hverken brød eller pommes frites til blåskjellene Servitør sier at vi må ta dette med kokkene.

Takk, Tor L
Fish Me F, Eier på Fish Me Fisketorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei Tor! Takk for din tilbakemelding. Vi tar med oss din opplevelse internt hos oss og skal gjøre vårt ytterste for at ikke andre gjester skal oppleve det samme. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning og håper vi kan få rette opp igjen den dårlige opplevelsen du hadde hos oss.

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Grei mat, men stivt priset i forhold til innhold. Bestilte maki med laks, men fikk med scampi. Ikke toalett, må benytte offentlig toalett på utsiden. Fish and chips med tomatketcup blir feil hver gang. Kremet blåskjell smakte vel mye smør. Stekt laks var fortreffelig.

1  Takk, Lynarv

Hei! Takk for din tilbakemelding, og beklager at du fikk feil maki servert. Håper du fikk rettet opp i feilen ganske så hurtig? Vi serverer Fish 'n Chips med både remulade og ketchup slik at gjestene selv kan velge det de foretrekker til retten. Veldig hyggelig å høre at du likte laksen! Velkomment tilbake ved en annen anledning!

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Var på gjennomreise og stakk innom dette stedet for en skalldyrstallerken. Dette stedet har egentlig alt som skal til for en bra opplevelse: perfekt lokasjon, fine lokaler og ikke minst råvarer fra øverste hylle. Desverre er det tydelig at dette er en typisk turistplass. Men hvorfor ser servitørene helt vettskremt ut? Var tydelig at de som jobber er unge og får lite opplæring. Så antydning til kjefting på de unge servitørene av hovmester for ingenting. Jeg var der ganske tidlig og det var bare 3 bord med gjester. Den ene servitøren visste ikke hvor han skulle gjøre av seg og diltet bare etter en annen. Jeg syntes egentlig bare synd på han.når jeg bestilte et glass husets hvitvin må de be meg vente for de trenger skriveblokken sin for å notere. Så kommer de, noterer, går 2 meter og slår inn i kassen(for et glass vin, med kun 2 andre bord) komisk :). Mon tro hvordan det er her med fullbooket restaurant og fullt trøkk. Da jeg ba om regningen så de helt vettskremt ut. Nei, dette var en meget spesiell restaurantopplevelse. Har ellers ingenting å utsette på maten

Takk, Olav O
Fish Me F, Eier på Fish Me Fisketorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Takk for din tilbakemelding. Beklager at opplevelsen din ikke var helt optimal. Vi har stort fokus på kundeopplevelser og god service i alt vi gjør, og slik du beskriver det har vi nok ikke klart det akkurat i denne perioden.

Vi har for tiden mange nye servitører under opplæring, så det kan være noe av forklaringen på den situasjonen du beskriver hvor den ene servitøren "fotfølger" den andre. Alle må begynne et sted og opplæringen foregår ofte i tider uten altfor høyt besøkstall, slik at det skal bli mer overkommelig å få inn rutiner.

Vi håper du var fornøyd med maten og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning!

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Stive priser. God mat. Mye å velge mellom fra meny som virket innbydende.
Dårlig service fra servitør tok bestilling til vi skulle betale. Måtte gå inn for å betale da det aldri kom ut en servitør. Personalet virket stresset og lite interessert i oss som kunder.
Pluss for uteservering i solen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 186anitar

Takk for din tilbakemelding. Det var ikke bra å høre at dere oppfattet servicen som mindre bra, da dette er noe vi fokuserer på hele tiden. Beklageligvis er det noen perioder som blir litt mer hektisk enn andre, men smilet skal selvsagt alltid være på plass.

Flott å høre at dere likte maten. Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning!

Anmeldt 30. juni 2021

Restaurant Fish Me, 29.06.21, rundt 14.00.
Godt mat. Servise ikke nok bra, særlig når servitør snakker bare engelsk, vanskelig å spørre om noe, ingen dialog eller mulighet til å bytte servitør. BESTILL Å FERDIG. Bare en eldre servitør ville ordne noe at vi er fornøyde og får det som vi venter på, og føler oss bra i restaurant - mens han hadde fokus også på andre kunder. Lenge ventetid. Andre kunder som kom seinere har fått bestilling tidligere, selv om vi har bestilt samme hovedrett. Litt rart.
Det blir litt vanskelig å anbefale restaurant til våre venner.

1  Takk, hepi1969

Takk for din tilbakemelding. Dette høres ut som en veldig lei situasjon og vi jobber mye for at dette ikke skal forekomme hos oss. Beklageligvis er det en vanskelig situasjon i bransjen nå med begrenset tilgang på arbeidskraft, men vi gir alle våre servitører grundig opplæring. Selvsagt skal man også kunne få norskspråklig hjelp ved behov både under bestilling og i annen dialog, så det skal vi også fokusere på med hensyn til hvordan våre ansatte fordeler bordene. I hektiske perioder kan det dessverre bli litt venting på maten, men vi skal prioritere bestillinger i den rekkefølge de kommer inn.

Det var bra å høre at dere i hvert fall likte maten, og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Reisende som så på Fish Me Fisketorget, så også på

Har du vært i Fish Me Fisketorget? Del dine erfaringer!