“Nydelig mat og fantastisk betjening”
Anmeldelse av Fish Me Fisketorget

Fish Me Fisketorget
Vurdert som nr. 96 av 470 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Sjømat, Norsk, Skandinavisk
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 29. juli 2021

Er du ute etter nydelig sjømat er dette stedet å besøke. Har smakt Fish and Chips Burger, Sushi og Skalldyrtallerken, alt sammen helt nydelig. Tommel opp for den hyggelig betjeningen og reine fine lokaler. Kommer garantert tilbake!

Takk, Beahau
Fish Me F, Eier på Fish Me Fisketorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og hjertelig velkommen tilbake til oss ved en annen anledning!

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, nydelig utsikt og ikke minst hyggelige kelnere. En lunsj varte i 6 timer for vi koste oss sånn Absolutt verdt et besøk!

Takk, Grethe73
Fish Me F, Eier på Fish Me Fisketorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Heisann Grethe! Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at dere koste dere under besøket hos oss. Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning!

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Flott restaurant med fin plassering. Veldig hyggelig service. Kjempegod skillingsbolle med herlig iskaffe. Iskaffen var knust i blender så den ble skikkelig kald og digg.

1  Takk, Karl-Olav L
Fish Me F, Eier på Fish Me Fisketorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Heisann! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, og velkommen innom oss igjen ved en annen anledning!

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Helt nydelig mat!
Hadde grillet østers med hvitløkssmør og sitron til forrett!
Helt nydelig. Kunne spist 100!
Til hovedrett var det breiflabb som også var helt fantastisk.
Er du glad i fisk eller sjømat så må du ta turen hit.
Prøv østers om du er skeptisk, tør og prøv noe nytt.
Du blir ikke skuffet!
Hit skal jeg helt klart tilbake.

Takk, Stay23232058820

Heisann! Tusen takk for din positive tilbakemelding. Veldig kjekt å se at du likte maten og hadde en god opplevelse hos oss. Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning!

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi var litt skeptiske til om dette var turist felle. Men det var godt og helt godkjent. Hyggelig personale, god mat og ikke noe å trekke for. Går Egon & co en høy gang for value for money.
Vi spiste Skagen salat og skalldyrsuppe

1  Takk, aleandrab
Fish Me F, Eier på Fish Me Fisketorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei og tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding. Veldig kjekt å se at dere hadde et flott besøk hos oss. Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning!

Reisende som så på Fish Me Fisketorget, så også på

Har du vært i Fish Me Fisketorget? Del dine erfaringer!