“God fish and chips, varierende service”
Anmeldelse av Fish Me Fisketorget

Fish Me Fisketorget
Vurdert som nr. 96 av 470 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Sjømat, Norsk, Skandinavisk
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Veldig god fish & chips. Anbefales. Servicen og hvor blide ansatte er spørs veldig på hvilken servitør du får. Vært her mer enn et par ganger i sommer og mens noen er svært hyggelige er noen veldig morske og strenge så man kvier seg for å ta kontakt. Veldig ugreit å betale for å bruke toalett når man er på restaurant, som vi alle måtte.

Takk, agiairene
Fish Me F, Eier på Fish Me Fisketorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Takk for tilbakemeldingen din. Det er kjekt å høre at dere setter pris på maten vår, og selvfølgelig ikke fullt så kjekt å høre at dere opplever noen av våre ansatte som "morsk og streng". Slik skal det selvsagt ikke være! Vi tar med oss din observasjon videre internt og håper at ditt neste besøk vil bli et meget bra et.

Ang. toaletter så er det Bergen Kommune som driver disse som offentlige toaletter da vi ikke har tillatelse/mulighet til å ha egne kundetoaletter i denne bygningen. Vi jobber selvsagt med å få dette til slik at våre kunder kan ha en litt hyggeligere opplevelse også rundt toalettfasilitetene. Det skal også være mulig for våre gjester å låne en liten "chip" som gjør at dere ikke betaler.

Velkommen tilbake ved en annen anledning!

Anmeldt 29. juli 2021

Er du ute etter nydelig sjømat er dette stedet å besøke. Har smakt Fish and Chips Burger, Sushi og Skalldyrtallerken, alt sammen helt nydelig. Tommel opp for den hyggelig betjeningen og reine fine lokaler. Kommer garantert tilbake!

Takk, Beahau
Fish Me F, Eier på Fish Me Fisketorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og hjertelig velkommen tilbake til oss ved en annen anledning!

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, nydelig utsikt og ikke minst hyggelige kelnere. En lunsj varte i 6 timer for vi koste oss sånn Absolutt verdt et besøk!

Takk, Grethe73
Fish Me F, Eier på Fish Me Fisketorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Heisann Grethe! Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at dere koste dere under besøket hos oss. Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning!

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Flott restaurant med fin plassering. Veldig hyggelig service. Kjempegod skillingsbolle med herlig iskaffe. Iskaffen var knust i blender så den ble skikkelig kald og digg.

1  Takk, Karl-Olav L
Fish Me F, Eier på Fish Me Fisketorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Heisann! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, og velkommen innom oss igjen ved en annen anledning!

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Helt nydelig mat!
Hadde grillet østers med hvitløkssmør og sitron til forrett!
Helt nydelig. Kunne spist 100!
Til hovedrett var det breiflabb som også var helt fantastisk.
Er du glad i fisk eller sjømat så må du ta turen hit.
Prøv østers om du er skeptisk, tør og prøv noe nytt.
Du blir ikke skuffet!
Hit skal jeg helt klart tilbake.

Takk, Stay23232058820

Heisann! Tusen takk for din positive tilbakemelding. Veldig kjekt å se at du likte maten og hadde en god opplevelse hos oss. Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning!

Reisende som så på Fish Me Fisketorget, så også på

Har du vært i Fish Me Fisketorget? Del dine erfaringer!