“God mat - skuffende totalopplevelse!”
Anmeldelse av Fish Me Fisketorget

Fish Me Fisketorget
Vurdert som nr. 91 av 468 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Sjømat, Norsk, Skandinavisk
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 5. september 2021

I forbindelse med Bergen Matfestival forhåndsbestilte vi pakke m : 3 retters "chaine des Rottisseurs"inkl vin/cider til hver rett.
Vi dro 2 par til byen, og ble møtt av ei søt og hyggelig jente som viste oss til bordet og som serverte oss hele kvelden.
Fra start bar d dessverre preg av lite kontroll, usikkerhet, fraværende, ingen kompetanse overhode hva servering går ut på, og engelsken taklet vi nok bedre enn henne. Til en så stiv pris hadde vi forventninger om at dette skulle bli optimalt. Forett: rå kveite: fantastisk på smak, hovedrett: sushibiter, nydelig dandert og godt, vi ble sånn passe mette. Til dessert kom verdens største kakestykke til hver, vi holdt på å ramle av stolen, og det kræsjet ganske med smårettene vi hadde spist først. Kaken var god, ble stappmette, og halvparten lå igjen på tallerkenen.
Drikken ble servert etter at hovedretten kom på bordet, likeså bestikk/pinner og tilbehør til sushien. Servietter og vannglass ble etter forretten ryddet vekk og vi måtte spørre etter nytt. Det ble ikke forklart hva vi fikk å spise, vi vet heller ikke hva vi drakk. Spurte om navnet på vinen? Det viste servitøren ikke. Spurte om navnet på cideren som ble servert med sushien, det visste hun ikke. Forøvrig ble det for surt å drikke cider til sushien, en dårlig sammensetning i våres øyne. Til desserten ble vi servert et bittelite glass med noe sur Cider?? Vi spurte 2 forskjellige servitører hva det var? Men ingen viste. I løpet av måltidet ble vi aldri spurt om vi hadde det ok? Manglet noe? Mer å drikke? Kaffi etterpå? Det ble etterhvert kjølig i rommet, men varmelampene over oss ble ikke slått på. Sum summarum stemte ikke pris overhode med det vi fikk, og totalopplevelsen ble ganske skuffende.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 357fillyc

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, men servicen var totalt fraværende. Vi ble stående lenge å vente før vi fikk bord til tross for mange ledige bord og flere ansatte som gikk rundt og ryddet og vasket. Da vi endelig fikk bord tok det tid før vi fikk besøk av servitør. Da vi fikk bestilt tok det igjen lang tid å få drikke servert. Maten både så og smakte veldig godt, men iløpet av den 1,5 t vi satt og koste oss med maten kom ikke noe bort og spurte åssen det smakte eller om alt var greit. Noe jeg er vant med og syns servitøren bør. Da vi skulle ha regningen tok det lang tid å få øyekontakt med noen å bestille regningen fra. Stedet, maten og prisene minner om en fin og dyr restaurant, noe betjeningen også burde gjenspeile.

Dato for besøk: september 2021
Takk, tones913
Anmeldt 18. august 2021

Det første man blir møtt med er en QR-kode og klar beskjed, på engelsk, om at man må registrere seg før en overhode får noe service - noe som forøvrig var temmelig fraværende under hele måltidet. Samtlige av betjeningen snakker tydeligvis bare engelsk og de tar det som en selvfølge at man skal være med på notene, uten noen form for beklagelse. Vel, jeg fikk bord etter registrering av både epost og personalia. Bestilte Fish&chips. Burde være enkelt å tilberede, fisken var grei nok, litt lite smak, men chipsen var seig og kjedelig. Helt mangel på moste erter eller annet, klassisk tilbehør. Mest skuffende var betjeningen, de var garantert uten fagutdanning og det var en konstant skramling med glass, tallerkener og bestikk. Jeg måtte spørre etter salt og pepper - og naturligvis var en av bøssene tomme. Denne utenlandske betjeningen virker overhode ikke interessert i sin jobb. Menyen er stor og høyt priset, det gikk mye i store hummer, krabbe og skaldyrtallerkner på nabobordene - opp til 2.000,- kroner tallerkenen.

1  Takk, Hans-Olav J
Fish Me F, Eier på Fish Me Fisketorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2021

Takk for din anmeldelse.

i disse tider er det dessverre pålagt fra lokale myndigheter med registrering av alle gjester for at det skal kunne lette et evt. smittesporingsarbeid, så dette er grunnen til at du måtte registrere deg før du fikk tilvist bord.

I likhet med de aller fleste andre reiselivsbedrifter har vi hatt endel utfordringer med å skaffe nok ansatte denne sesongen, men alle våre dyktige medarbeidere gjør sitt ytterste for å betjene alle våre gjester på en god måte. Vi beklager at du opplevde å ikke få tett nok oppfølging under måltidet, men i hektiske tidsrom med full restaurant kan det dessverre glippe noen ganger.

Vår meny er lagt opp med stor variasjon både i pris og type retter, slik at alle, både bergensere og tilreisende, skal kunne ha mulighet til å nyte fersk og lokal sjømat av høy kvalitet. Velkommen tilbake til oss ved en annen anledning!

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Veldig god fish & chips. Anbefales. Servicen og hvor blide ansatte er spørs veldig på hvilken servitør du får. Vært her mer enn et par ganger i sommer og mens noen er svært hyggelige er noen veldig morske og strenge så man kvier seg for å ta kontakt. Veldig ugreit å betale for å bruke toalett når man er på restaurant, som vi alle måtte.

Takk, agiairene
Fish Me F, Eier på Fish Me Fisketorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Takk for tilbakemeldingen din. Det er kjekt å høre at dere setter pris på maten vår, og selvfølgelig ikke fullt så kjekt å høre at dere opplever noen av våre ansatte som "morsk og streng". Slik skal det selvsagt ikke være! Vi tar med oss din observasjon videre internt og håper at ditt neste besøk vil bli et meget bra et.

Ang. toaletter så er det Bergen Kommune som driver disse som offentlige toaletter da vi ikke har tillatelse/mulighet til å ha egne kundetoaletter i denne bygningen. Vi jobber selvsagt med å få dette til slik at våre kunder kan ha en litt hyggeligere opplevelse også rundt toalettfasilitetene. Det skal også være mulig for våre gjester å låne en liten "chip" som gjør at dere ikke betaler.

Velkommen tilbake ved en annen anledning!

Anmeldt 29. juli 2021

Er du ute etter nydelig sjømat er dette stedet å besøke. Har smakt Fish and Chips Burger, Sushi og Skalldyrtallerken, alt sammen helt nydelig. Tommel opp for den hyggelig betjeningen og reine fine lokaler. Kommer garantert tilbake!

Takk, Beahau
Fish Me F, Eier på Fish Me Fisketorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og hjertelig velkommen tilbake til oss ved en annen anledning!

Reisende som så på Fish Me Fisketorget, så også på

Har du vært i Fish Me Fisketorget? Del dine erfaringer!