“Lunsj 22.7 onsdag”

Alléhjornet Thai
Vurdert som nr. 68 av 445 Restauranter i Bergen
Anmeldt 22. juli 2020

Meget god mat ! Nr 35 anbefales
Flere gode forretter også, spesielt vårruller og patay chicken . Rask og god service

Takk, Turist4332
torerikn878, Daglig leder på Alléhjornet Thai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi ble meget imponert over dette stedet. Vi kom egentlig for sent og kjøkkenet skulle stenge, men de ønsket oss velkommen inn og vi fikk hyggelig service og servert nydelig thaimat. Kan virkelig anbefale denne restauranten!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, AKarlsen
torerikn878, Daglig leder på Alléhjornet Thai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Tusen takk for hyggelig anmeldelse Vi streber etter å strekke oss langt for å yte god service til våre fantastiske kunder!

Anmeldt 29. mai 2020

Vi skulle feire en bursdag og bestemte oss for å forsøke Allehjørnet. Vi ble veldig fornøyd. Kjempegod mat, hyggelig vertskap og rause porsjoner. Vi hadde en hyggelig kveld og kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Kjersti S
torerikn878, Daglig leder på Alléhjornet Thai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2020

Tusen takk Kjempe kjekt å høre at dere har hatt en fin bursdagsfeiring hos oss Hjertelig velkommen igjen

Anmeldt 15. mai 2020

Kjempegod mat, store porsjoner og en smilende og hyggelig betjening. Anbefaler restauranten på det varmeste!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 724kjerstin
torerikn878, Daglig leder på Alléhjornet Thai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mai 2020

Tusen takk! Det var utrolig hyggelig å høre❤ Hjertelig velkommen igjen til oss

Anmeldt 8. mai 2020

Var på besøk i går på denne restauranten som ligger oppe på høyden litt ovenfor Nygårdsgaten i Bergen. Fantastisk Thai mat og hyggelig betjening. Her kommer vi gjerne igjen.

Dato for besøk: april 2020
Takk, PerR415
torerikn878, Daglig leder på Alléhjornet Thai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mai 2020

Tusen takk Det var veldig hyggelig å høre og hjertelig velkommen igjen

Reisende som så på Alléhjornet Thai, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Alléhjornet Thai? Del dine erfaringer!