“Familiemiddag”
Anmeldelse av Alléhjornet Thai

Alléhjornet Thai
Vurdert som nr. 68 av 445 Restauranter i Bergen
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste middag her på ferien. Fantastisk mat opplevelse og god service - rekommenderes! /Mvh Tommy

Takk, SQUASHMAN1
torerikn878, Daglig leder på Alléhjornet Thai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Tommy! Takk for kjempe hyggelig tilbakemelding Kjempe kjekt å høre at Dere har hatt en kjekk opplevelse i vår restaurant. Hjertelig velkommen igjen

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat - gode porsjoner og mye smak. Betjeningen er veldig hyggelig og imøtekommende. Anbefales om man har lyst på god thaimat.

Takk, 980katrinet
torerikn878, Daglig leder på Alléhjornet Thai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Tusen hjertelig takk for utrolig hyggelig tilbakemelding Utrolig kjekt å prate med Dere og servere god Thai mat! Hjertelig velkommen tilbake Hilsen oss på Allehjørnet Thai

Anmeldt 22. juli 2020

Meget god mat ! Nr 35 anbefales
Flere gode forretter også, spesielt vårruller og patay chicken . Rask og god service

Takk, Turist4332
torerikn878, Daglig leder på Alléhjornet Thai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi ble meget imponert over dette stedet. Vi kom egentlig for sent og kjøkkenet skulle stenge, men de ønsket oss velkommen inn og vi fikk hyggelig service og servert nydelig thaimat. Kan virkelig anbefale denne restauranten!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, AKarlsen
torerikn878, Daglig leder på Alléhjornet Thai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Tusen takk for hyggelig anmeldelse Vi streber etter å strekke oss langt for å yte god service til våre fantastiske kunder!

Anmeldt 29. mai 2020

Vi skulle feire en bursdag og bestemte oss for å forsøke Allehjørnet. Vi ble veldig fornøyd. Kjempegod mat, hyggelig vertskap og rause porsjoner. Vi hadde en hyggelig kveld og kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Kjersti S
torerikn878, Daglig leder på Alléhjornet Thai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2020

Tusen takk Kjempe kjekt å høre at dere har hatt en fin bursdagsfeiring hos oss Hjertelig velkommen igjen

Reisende som så på Alléhjornet Thai, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Alléhjornet Thai? Del dine erfaringer!