Gamle Bergen Museum - Bymuseet i Bergen

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Gamle Bergen Museum - Bymuseet i Bergen på
Anmeldt 12. juli 2019

Fin dag i Gamle Bergen der vi fikk oppleve skuespill og teater. Spaserte rundt i området og kikket på de fine husene og utsikten over byfjorden. Kjøpte kaffe i en av butikkene, men skillingsbollene de solgte var en skuffelse. Vi forventet en bolle som var mer hjemmelaget. Kaffen var god.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, EvaS3550
Anmeldt 2. juni 2019 via mobile enheter

Vi besøkte gamle Bergen i Sandviken og koste oss i tre timer. Små og store hadde det gøy med "byvandring". Gamle hus og skuespill underveis gjorde dette til en flott opplevelse.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, 277arnee
BymuseetiBergen, PR consultant på Gamle Bergen Museum - Bymuseet i Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2019

Hei
Så kjekt for oss å høre at dere hadde en flott opplevelse hos oss. Tusen takk for at dere la igjen en anmeldelse. Velkommen tilbake!

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

I dag gikk vi en fin tur ut til Gamle Bergen Museum hvor det ble vist et skuespill på engelsk som demonstrerte hvordan man levde i Bergen i gamle dager. Deretter kunne vi besøke flere av husene som var åpne for besøkende. Et par av husene hadde "beboere" som gjorde husene levende ved å informere/spille roller som tidligere beboere. Så kunne vi kjøpe kaffe og skillingsboller. Deilig.

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, 488livu
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Et fantastisk koselig museum! Morsomt med skuespillere i noen av husene, de kunne det gjerne vært flere av. Koselig teater på torget, som også gjerne kunne vært lenger. Flotte uteområder med ender og gjesser. Anbefales for alle aldre!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, stineph76
Anmeldt 25. juni 2018

Et must å oppleve for dem som er interessert i hvordan det var å leve i Bergen i gamle dager. Søte små trehus, ansatte kledd i gamle klær. Gjenskapt smitt og smau. Kolonial med skillingsboller mm

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Laila T