Woow

Veldig kult og kunstnerisk bygg og som ett kunstverk inn i den gamle tradisjonelle Bergen by, som... les mer

Anmeldt 19. juli 2022
Ole Chr T
Norge
Stort spesielt bygg

Var bare utenfor her, og så dette svære imponerende bygget. Statue av Grieg utenfor her. Ligger... les mer

Anmeldt 29. juli 2020
MisterRAJ
Stokmarknes, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

For en opplevelse. Roger fikk med seg publikum fra første tone. Han var i kjempehumør og fortalte litt om sin reise i Norge, og at han gjerne ville komme tilbake. Han var en varm og inkluderende artist. Her kom det godbiter på rekke og rad, The Logical Song, Breakfast in America, Give a Little bit og mange mange flere.

Meget bra lyd i Grieghallen denne søndagskvelden!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Harald H
Lisbeth H, Sales and Marketing Director på Grieghallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2018

Hei.

Tusen takk for en flott anmeldelse!

Anmeldt 8. august 2018

Er man så heldig å være i Begen når der er aktivitet på kvelden i Grieghallen er det hyggelig å gå på en konsert. Dette er Bergens storstue

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, ivartina

Hei.
Tusen takk for en fin anmeldelse!

Anmeldt 12. januar 2018

Grieghallen er et bygg som blir mye brukt - til alt fra "fin-kultur" til rocke-konserter. Derfor r vi så glade i den - der er noe for alle. Siste gang eg var der, var på juletrefest arrangert av Vestbo. :-) Det er dessuten et særegent bygg som lyser opp tilværelsen !!!

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, liv513
Lisbeth H, Salgs- og Markedssjef på Grieghallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2018

Hei. Takk for den fine anmeldelsen. Det setter vi pris på.

Anmeldt 28. desember 2017

Bergens storstue, Grieghallen, er perfekt for halvstore arrangementer, konserter og lignende. Her kommer vi ofte tilbake.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Andre_Aanensen
Lisbeth H, Salgs- og Markedssjef på Grieghallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2018

Hei. Tusen takk for fin omtale.

Anmeldt 14. desember 2017

Jeg var på konsert der nå i desember. Hadde forhåndsbestilt drikke og snacks som stod klart da vi kom. Deilig å sitte ned før konserten begynte. En nytelse å være omgitt i den belyste Grieghallen. Alt var helt topp, både konserten, konsertsalen og lyden. En uforglemmelig opplevelse.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Anne H
Lisbeth H, Salgs- og Markedssjef på Grieghallen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2017

Hei.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Her var det mange gode ord.
mvh Lisbeth M. Hofstad