“Må opplevelses! ”

USD 40,44*
og oppover
City Sightseeing Bergen Hop-On Hop-Off Tour
Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Det er kanskje ikke så veldig stort, men må absolutt oppleves om du er i Bergen! Her finne du alt mulig rart av sjømat, bær og frukt, samt noe kjøtt (pølser, tørket o. l)

Takk, Sandra D

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Vår på fisketorget i Bergen i dag. Mange boder som solgte mat og annet til lokalbefolkningen og turister. Noe for enhver smak! Vakkert beliggende mellom Torgalmenningen og bryggen. Anbefales!

Takk, TuristenLillehammer
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Fisketorget er borte, ferskfisken, selgerne og atmosfæren likeså. Istedet er det komt aktører som kun er opptatt av å tjene penger på charterturismen. Spiseteltene er ukoselige og prisene er ekstremt høye.

Takk, aslid1946
Anmeldt 4 uker siden

Som bergenser misliker jeg at Fisketorget er gjort om til en turistfelle. Det meste er dyrt og dårlig og fagkunnskapen til de som selger er på sommervikarnivå. Noen vil si at jeg er negativ, men når kjøpte de fisk eller skalldyr på Torget sist?

Takk, Bergenser2014
Les flere anmeldelser
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Bergen er kjent for sitt utmerkede fisketorg. Spesielt populært blant turister og mange som jobber der er dyktige spanjoler.

Takk, MorganLillegard

Reisende som så på Fisketorget, så også på

Har du vært i Fisketorget? Del dine erfaringer!