“Masete”

USD 40,56*
og oppover
City Sightseeing Bergen Hop-On Hop-Off Tour
Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Veldig mye folk, dyrt og stressende sted å være. En skikkelig turistfelle. Stort utvalg av sjømat og frukt, men som sagt veldig dyrt.

Takk, stineph76

Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Torvet har mistet sin identitet og særegenhet! Det er trist!
Her snakker vi nok både dårlig styring fra kommune, men også dårlig gjennomføring fra alle involverte!
Store « partytelt» og en prissetting uten edruelighet er ikke torvet verdig

Takk, Bengt N. D
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Det er kanskje ikke så veldig stort, men må absolutt oppleves om du er i Bergen! Her finne du alt mulig rart av sjømat, bær og frukt, samt noe kjøtt (pølser, tørket o. l)

Takk, Sandra D
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Vår på fisketorget i Bergen i dag. Mange boder som solgte mat og annet til lokalbefolkningen og turister. Noe for enhver smak! Vakkert beliggende mellom Torgalmenningen og bryggen. Anbefales!

Takk, TuristenLillehammer
Les flere anmeldelser
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Fisketorget er borte, ferskfisken, selgerne og atmosfæren likeså. Istedet er det komt aktører som kun er opptatt av å tjene penger på charterturismen. Spiseteltene er ukoselige og prisene er ekstremt høye.

Takk, aslid1946

Reisende som så på Fisketorget, så også på

Har du vært i Fisketorget? Del dine erfaringer!