Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Fisketorget på
Anmeldt 30. mai 2019

Vi er så gamle at vi godt huaker fisketorget slik det burde være, med ekte fiskere og levende fisk og skalldyr i kummer. Nå er det drevet av folk som knapt snakker norsk, med hårreisende priser. Kr 1.500,- for en kg hummer, hvor hører det hjemme? Ferske reker til 4 ganger prisen vi får i Sarpsborg!

Takk, Tore V
Anmeldt 22. mai 2019 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse. På høyde med fisketorg i andre land. Ferske varer. Smaksprøver. Fantasifulle tallerkener. Noe stive priser, men opplevelsen og smakene var verdt det. Anbefales.

Takk, Jørn L
Anmeldt 20. mai 2019 via mobile enheter

Dyrt og dårlig utvalg. En turistfelle blitt, dessverre. Til og med tubekaviar eksponeres i disken. Ta heller en tur inn på fiskebasaren rett bortenfor.

Takk, jazzlut
Anmeldt 19. mai 2019

Det er morsomt å se kongekrabber, kråkeboller, breiflabb og alle andre sjødyr i diskene, men prisene er svært høye så det var helt uaktuelt for oss å sette oss ned for å spise der.

Takk, Ingeborg56
Anmeldt 18. mai 2019 via mobile enheter

Spørsmålet er om det tilhører fremtiden. Midt i turistsesongen kryr det av folk. Selgerne behersker ofte mange språk. Men alt for sjelden norsk.

Takk, helt1