Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Fisketorget på
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

På fisketorget finnes det mange små stand med delikatesser som man kjøpe med seg eller nyte på stedet. Prisene er veldig høye her, og mange av de samme varene kan du nok finne på dagligvarebutikker til en tredjedel av prisen. Det er også ulike restauranter og uteserveringer på fisketorget der man kan nyte et deilig måltid eller noe godt i glasset. Fisketorget ligger sentralt i Bergen sentrum, og er verdt et besøk på din tur til Bergen.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, mariahM8095TZ
Anmeldt 3 uker siden

Vi er så gamle at vi godt huaker fisketorget slik det burde være, med ekte fiskere og levende fisk og skalldyr i kummer. Nå er det drevet av folk som knapt snakker norsk, med hårreisende priser. Kr 1.500,- for en kg hummer, hvor hører det hjemme? Ferske reker til 4 ganger prisen vi får i Sarpsborg!

Takk, Tore V
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

En fantastisk opplevelse. På høyde med fisketorg i andre land. Ferske varer. Smaksprøver. Fantasifulle tallerkener. Noe stive priser, men opplevelsen og smakene var verdt det. Anbefales.

Takk, Jørn L
Anmeldt 20. mai 2019 via mobile enheter

Dyrt og dårlig utvalg. En turistfelle blitt, dessverre. Til og med tubekaviar eksponeres i disken. Ta heller en tur inn på fiskebasaren rett bortenfor.

Takk, jazzlut
Anmeldt 19. mai 2019

Det er morsomt å se kongekrabber, kråkeboller, breiflabb og alle andre sjødyr i diskene, men prisene er svært høye så det var helt uaktuelt for oss å sette oss ned for å spise der.

Takk, Ingeborg56