Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Fisketorget på
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Å gå på fisketorget er noe alle turister må gjøre i Bergen. Bergensere gjør det ikke tror jeg, de for fisken sin et annet sted. Her er det alltid stemning og mye folk. Dyrt og overpriset. Det svømmer over av fisk og turister med kamera. Midt på brygga ligger Zachariasbryggen, eller Zakken som den kalles, med cover band og høy DDE faktor i helgene. Bør oppleves.

2  Takk, StardustStiggy
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Orker ikke gå på et sjømatmarked som stinker av frityrolje.
Bare trist! Stakkars turister som blir lost ned hit. Dette er bare flaut.

Takk, Somm52
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

På fisketorget finnes det mange små stand med delikatesser som man kjøpe med seg eller nyte på stedet. Prisene er veldig høye her, og mange av de samme varene kan du nok finne på dagligvarebutikker til en tredjedel av prisen. Det er også ulike restauranter og uteserveringer på fisketorget der man kan nyte et deilig måltid eller noe godt i glasset. Fisketorget ligger sentralt i Bergen sentrum, og er verdt et besøk på din tur til Bergen.

Takk, mariahM8095TZ
Anmeldt 3 uker siden

Vi er så gamle at vi godt huaker fisketorget slik det burde være, med ekte fiskere og levende fisk og skalldyr i kummer. Nå er det drevet av folk som knapt snakker norsk, med hårreisende priser. Kr 1.500,- for en kg hummer, hvor hører det hjemme? Ferske reker til 4 ganger prisen vi får i Sarpsborg!

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, Tore V
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

En fantastisk opplevelse. På høyde med fisketorg i andre land. Ferske varer. Smaksprøver. Fantasifulle tallerkener. Noe stive priser, men opplevelsen og smakene var verdt det. Anbefales.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, Jørn L