Ulike måter å oppleve Fisketorget på
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Bergens turistfelle nummer en. Her får man ikke verdi for pengene. Alt er overpriset. En stor sorg for Bergens befolkning

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, haraldh183
Anmeldt 13. oktober 2019 via mobile enheter

Gikk bare forbi men endte opp me å kjøpe reker. Hyggelige ansatte som lot oss smake på rekene før vi kjøpte!

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, larinareiser
Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Fisketorget er i dag blitt en trist og dyr affære. Det er trangt uoversiktlig og dyrt. Absolutt ikke å anbefale. Gå heller på en lokal fiskebutikk.

Takk, rtplf
Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Fisketorget i Bergen er kjempe fint, mye å se på, og masse lokal mat. Men for noen priser! Alvorlig dyrtå, og jeg blir direkte flau over at vi kan være så dyr ovenfor turister.

Takk, ChrHov87
Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Fisketorget i Bergen er verdt et besøk hver gang jeg er i Bergen. Jeg hadde ikke vært der på sommeren før, og innslaget av turister var vesentlig høyere enn denne gang enn tidligere. Her får du det meste av norsk fisk og skalldyr. Hva turistene kjøper vet jeg ikke, men kaviar på glass ser ut til være blant favorittene sett i forhold til utvalget. Billig var det ikke og det var første gang jeg har sett reker til 349 kr pr kg. Men store var de.

1  Takk, TomS417