Ulike måter å oppleve Fisketorget på
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Kom dit kl 17 på søndag. Helt tomt bortsett fra et par matvogner. Skuffende :) et par båter kjørte inn og ut, et tivoli borte på brygga

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 5bj_rnars
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Virkelig et flott torg. Lite,mennesker utmerket og delikat utvalg. Her var det mange fristelser. Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, utpaaturer
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Om du kjøper fisk/krabbe her så er du enten lottomillionær eller en arabisk prins. Selv om det ser innbydende ut så er det nok mest en utstilling. Vi kjøpte ingenting

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Knut Andre H
Anmeldt 24. mai 2020

Hadde høye forventninger til dette stedet, som alle ble innfridd ❤. Johan rettledet narurlig igjennom menyen på en leken, men proff måte, som gjør en nysgjerrig og forventningsfull. Og så, leverer champagnen og skalldyssuppen så til de grader❤ Måtte ha ett glass til for å lande den smakfulle, nydelige suppen. Herfra går en lykkelig

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, monikak773
Anmeldt 6. mars 2020

Et besøk på fisketorget er verdt å få med seg, om ikke annet enn for å se på utvalget de har av fisk og skalldyr. Det var muligheter for å få seg en matbit om det skulle friste og det gjorde det for noen. Prisene i fiskedisken var i overkant høye etter min smak, men det får stå for egen regning.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, audun665