Ulike måter å oppleve Fisketorget på
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Er ikke som i gamle dager....på torget er det mest boder m vår ruller, Vossa kjøtt osv. Ingen norske som jobber der og lite fisk..dette kan vel gjøres koseligere...

2  Takk, Linda S
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Stoppet innom for å se på det gode sjømatutvalget, og bestemte oss for å smake på kongekrabbe.
Litt dyrt, men fantstisk godt.
Kommer igjen på en full middag senere.

Takk, HansDonnie
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi stakk innom fisketorget for å se på utvalget, ja kun for å se. Alt er veldig dyrt her, f eks 1500kr for 15g kaviar (jeg vet riktignok ikke hvilken type kaviar det var) Jeg betaler heller 30kr for en tube Mill’s.

Takk, TigerLill1
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde et veldig godt sushimåltid ved en perfekt beliggenhet. Veldig hyggelig betjening og vi følte oss veldig godt ivaretatt av servitørene. Takker spesielt sjarmerende Adrian, som smilte så hjertelig til oss.
Vi kommer snart tilbake.

Takk, christianlQ124KF
Anmeldt 29. juli 2020

Mye folk og mye spennende retter å kjøpe i bodene her. Ganske dyrt, men verdt å gå innom da det ligger veldig sentralt.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, MisterRAJ