Ulike måter å oppleve Fisketorget på
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

sjømat for salg fra disk pluss spisesteder.Sikkert bra om du klarer å lukke øynene for at du befinner deg midt i en turistfelle.

1  Takk, 702kristink
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

God mat og god service. Kjempebra beliggenhet og godt utvalg. De ansatte er flinke med gjestene sine og behjelpelige. Prisene er dyre, men du får det du betaler for.

Takk, MiaSki
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Er ikke som i gamle dager....på torget er det mest boder m vår ruller, Vossa kjøtt osv. Ingen norske som jobber der og lite fisk..dette kan vel gjøres koseligere...

2  Takk, Linda S
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Stoppet innom for å se på det gode sjømatutvalget, og bestemte oss for å smake på kongekrabbe.
Litt dyrt, men fantstisk godt.
Kommer igjen på en full middag senere.

Takk, HansDonnie
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi stakk innom fisketorget for å se på utvalget, ja kun for å se. Alt er veldig dyrt her, f eks 1500kr for 15g kaviar (jeg vet riktignok ikke hvilken type kaviar det var) Jeg betaler heller 30kr for en tube Mill’s.

Takk, TigerLill1