Ulike måter å oppleve Hardangerfjord på
fra USD 3 000,54
Anmeldt 12. juni 2020

Vi tilbrakte en uke på ferie og vi så mange vakre ting, utflukter og fossefall.
Vi vil definitivt være tilbake

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, viking5959
Anmeldt 21. april 2020

Kjørt langs, samt bilferge over Hardangerfjorden flere ganger over mange år, og anbefales på det sterkeste. Går aldri lei denne populære naturskjønne lange fjorden- og området rundt, hvor vi oftest overnatter i Rosendal. Ord blir fattige, og bør derfor selvoppleves! d:o)

Takk, jans0der
Anmeldt 24. september 2019

Det å reise inn i Hardangerfjorden på våren å se fruktblomstringen er en fantastisk opplevelse som jeg har sett mangen ganger men ikke i år da vi var der i september, men minnene kommer

Takk, ivartina
Anmeldt 4. september 2019

En tur gjennom Hardanger byr på fantastisk naturopplevelse. Fjorden, fjellene, landskapet - de mange fruktgårdene i blomst, alt er en utrolig fin opplevelse.

Takk, Aktivepensjonister
Anmeldt 4. september 2019

En biltur gjennom Hardanger om våren under fruktblomstringen er noe av det vakreste Norge har å tilby.

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, Per G