“Koselig og godt!”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte kylling risotto - all mat kom også med deilig brød og urtesmør. Koselig lokale og kjempegod mat! Supert for venner og familie, rimelig også!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, emmaanto

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Vi skulle på julebord og skulle hit - har vært her en gang før men då var jeg ikke fornøyd.
Men må si ting har blitt bedre siden jeg var der!

Veldig god mat! Hadde pasta med kylling og en kjempe god saus til!
Det var veldig bra!

Og veldig koselig sted å sitte!

Jeg kommer nok til å ta turen flere ganger, og jeg anbefaler at andre gjør det også!!

1  Takk, MarieHauk
Anmeldt 4. november 2018

Helt grei og fin restaurant. Maten var helt grei og servicen var helt grei. Mye utvalg om man er flere forskjellige personer som liker mye forskjellig og man er avhengig av at noe passer for den kresne.

Takk, KristianeJenssen
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Ikke noe problem å ha med barnevogn. God service, god mat, rask servering. Vi spiste pasta og oliven til forrett.

1  Takk, eagletheman
Anmeldt 5. september 2018

Dette er et sted der vi gjerne komme igjen. Veldig god mat, hyggelig lokale og ålreit service. Det er populært, så det kan lønne seg å bestille bord på forhånd.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 947nina