“Middag”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Helt grei middag bestående av Penne pasta m Chirozo etc.
Noe mye olje (fra pølsene) men absolutt godkjent måltid.
Ingen itailenske på jobb,kun østeuropeere, god service og trivelig stemning...

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, einary2015

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte kylling risotto - all mat kom også med deilig brød og urtesmør. Koselig lokale og kjempegod mat! Supert for venner og familie, rimelig også!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, emmaanto
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Vi skulle på julebord og skulle hit - har vært her en gang før men då var jeg ikke fornøyd.
Men må si ting har blitt bedre siden jeg var der!

Veldig god mat! Hadde pasta med kylling og en kjempe god saus til!
Det var veldig bra!

Og veldig koselig sted å sitte!

Jeg kommer nok til å ta turen flere ganger, og jeg anbefaler at andre gjør det også!!

Takk, MarieHauk
Anmeldt 4. november 2018

Helt grei og fin restaurant. Maten var helt grei og servicen var helt grei. Mye utvalg om man er flere forskjellige personer som liker mye forskjellig og man er avhengig av at noe passer for den kresne.

Takk, KristianeJenssen
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Ikke noe problem å ha med barnevogn. God service, god mat, rask servering. Vi spiste pasta og oliven til forrett.

1  Takk, eagletheman

Reisende som så på Ruccola Cafe & Restaurant, så også på