“God mat & hyggelig betjening ”
Anmeldelse av Ruccola Cafe & Restaurant - STENGT

Ruccola Cafe & Restaurant
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Vi måtte vente litt før vi fikk bord, men servitøren takket for tålmodigheten. Koselig atmosfære. Mye gjester, men vi slapp å vente lenge på maten som er et stort pluss når man har små barn med. Og maten smakte fortreffelig

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Beautyfool007

Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Var å spiste sammen med med min mor. Hadde reservert bord, noe som var null problem.
Ble ikke møtt i døren ved ankomst, noe som vil si ikke et «hei» eller «velkommen». Kom og spurte om vi hadde reservert og jeg svarte ja, ingenting mer.
Savner mer imøtekommende personal som ønsker velkommen og gjerne spør om drikke før maten og litt vennligere tone.
Maten er upåklagelig og smakte kjempegodt!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Irmelin93
Anmeldt 13. mai 2019 via mobile enheter

Vi var alle fornøyde med valget av pasta, risotto og pizza. Maten var veldig god og flott tilberedt. Betjeningen var effektiv og hyggelig. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, larsgunnarp
Anmeldt 24. mars 2019

Som allergisk mot gluten, er det helt nydelig å komme til et sted der de serverer god og smakfull pasta som også jeg kan spise! Maten kommer raskt og lokalet er trivelig. Trekker litt grunnet lite vennlig betjening og noe små porsjoner.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 341talet
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Helt grei middag bestående av Penne pasta m Chirozo etc.
Noe mye olje (fra pølsene) men absolutt godkjent måltid.
Ingen itailenske på jobb,kun østeuropeere, god service og trivelig stemning...

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, einary2015