“Hjelper ikke å booke bord”
Anmeldelse av Ruccola Cafe & Restaurant - STENGT

Ruccola Cafe & Restaurant
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hadde booket bord over nett til 16.07 kl 21:30, som var den eneste ledige tiden. Da vi kom til restauranten sa de at de ikke serverte mer mat denne dagen, fordi de var slitne og ikke hadde fått pause. Kjøkkenet skulle nå stenges. Veldig merkelig at vi ikke fikk en beskjed om dette på forhånd, siden vi la inn en reservasjon. Var veldig vanskelig å finne noe middag for turister ute så sent på kvelden. Vil ikke anbefale restauranten.

Takk, 892sofier

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Også vi opplevde i kveld svært dårlig service. 40 minutters ventetid på.forrett er for dårlig, uten beklagelse, unnskyldning eller kompensasjon.
Maten er god, men servitøren ødelegger det som skulle være en god middag med sin slette utførelse av et yrke.
Min anbefaling: Spis heller et annet sted.

2  Takk, ClausE
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig restaurant men forferdelig service. Her måtte gjester be om meny, be om å få bestille, bestillinger ble glemt, be om å få betale og ventetidene var laaaange. Når vi spurte om maten 40 min etter bestilling fant de bare drikke bestillingen. Ingen forklaring, ingen unnskyldning, ikke tilbud om at «venteglasset» med vin skulle gå på restauranten. Andre gjester gikk bare i forbannelse over service nivået. Maten var ok og håper at de ansatte kun hadde en dårlig dag på jobb da beliggenhet og konsept er veldig bra for en suksess.

Takk, Trym V
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten var veldig full, så vi ventet tålmodig på maten vi hadde bestilt. Etter 1 time spør vi om det er lenge til den kommer, og servitøren sjekker ..... Hun finner ikke bestillingen i systemet, så den
må legges inn igjen. Ingen spør oss om vi ønsker mer drikke mens vi venter, og stearinlyset på bordet blir ikke tent før vi ber om det. Når vi så ber om ett glass vi til, fra en annen servitør, må vi også minne om dette da heller ikke dette blir servert uten at vi må minne om det.
Maten kommer og den er helt grei, men ingen spør om vi ønsker kaffe,dessert eller noe annet...... Anbefaler dessverre ikke dette stedet videre.....

Takk, Varriz
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Tre voksne og to barn hadde et godt måltid her, men da vi observerte at kelneren la isbitene i alle glassene våre med bare fingrene, så mistet vi appetitten! Har han hørt om elementær hygiene?! Midt i Koronakrisen i tillegg. Helt forkastelig. Kommer ikke tilbake her, selv om maten var god!

Takk, tseverinsen

Reisende som så på Ruccola Cafe & Restaurant, så også på